کد خبر 1519244
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کنکور

سازمان سنجش آموزش کشور جدول زمان بندی ثبت نام و برگزاری ۵ آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، بر اساس جدول زمان بندی آزمون های سراسری سازمان سنجش، تاریخ ثبت نام ۵ آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اعم از نوبت اول و دوم کنکور، کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی فنی و حرفه‌ای را اعلام کرد.

بر این اساس، ثبت نام نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ از ۲۱ آبان آغاز می شود و تا ۲۷ این ماه ادامه دارد. این آزمون روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

همچنین ثبت نام مرحله دوم کنکور نیز از ۷ فروردین سال آینده آغاز می شود و تا ۱۲ فروردین ادامه دارد. این آزمون نیز روزهای ۷ و ۸ تیرماه سال ۱۴۰۳ برگزار می شود.

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی نیز روزهای ۲۳ تا ۲۹ مهر ماه امسال تعیین شده است و این آزمون ۴ اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

داوطلبان آزمون دکتری تخصصی از ۳۰ مهر تا ۶ آبان می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و این آزمون نیز در چهارم اسفند امسال و همزمان با آزمون کارشناسی ارشد برگزار خواهد شد.

داوطلبان آزمون کاردانی به کارشناسی نیز از ۲۷ خرداد تا ۳ تیر سال آینده می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند این آزمون دوم شهریور ۱۴۰۳ برگزار می شود.

در نهایت ثبت نام آزمون کاردانی ویژه فنی و حرفه ای از ۱۷ تیر ۱۴۰۳ آغاز می شود و تا ۲۴ تیرماه ۱۴۰۳ ادامه دارد این آزمون نیز جمعه دوم شهریور سال آینده برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس