کد خبر 1519241
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
راهور

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی و تردد در محورهای استان‌های مرزی که میزبان زائران اربعین حسینی(ع) هستند را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با صدور اطلاعیه ای محدودیت ترافیکی ایام اربعین حسینی در برخی شهرهای مرزی را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است که تردد کلیه کامیون و تریلرهادر استان های خوزستان و چهارمحال وبختیاری از ساعت ۰۷:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۳ الی ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۷ در محور اهواز – خرمشهر و بالعکس ممنوع می باشد. (خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می توانند از مسیر اهواز – آبادان – خرمشهر و بالعکس تردد نمایند.)

همچنین تردد کلیه اتوبوس ها از ساعت ۰۷:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۷ الی ساعت ۰۷:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۷ در محور هفتگل – باغملک – ایذه- دهدز – شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز – اندیمشک – خرم آباد – الیگودرز – اصفهان – شهرکرد و بالعکس بعنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

تبصره: به استثنای اتوبوس های اعزامی از مبدا استان چهارمحال و بختیاری که با ارائه لیست ناوگان مربوطه به پلیس راه استان خوزستان و رعایت کلیه مقررات ایمنی و ترافیکی مجاز به عبور از این مسیر می باشند.

در این اطلاعیه در رابطه با استان ایلام هم آمده است که تردد کلیه تریلرها ، کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۷ الی ساعت ۰۷:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ از محورهای منتهی به دهلران – مهران، حمیل – ایلام، قلاجه – ایلام ،ایلام – ملکشاهی-مهران و ایلام – مهران ممنوع می باشد.

همچنین از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۷ لغایت پایان طرح مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ اعمال هرگونه محدودیت و ممنوعیت ترافیکی برای کلیه خودروها در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران به توجه به شرایط ترافیکی و بنابر صلاحدید مامورین در محل صورت خواهد گرفت، اطلاع رسانی لازم در همان زمان انجام خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه پلیس، کلیه تریلرها،کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در استان لرستان از ساعت ۰۷:۰۰روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۹ الی ساعت ۰۷:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۵ از محور خرم آباد کوهدشت پلدختر و بالعکس ممنوع می باشد و مسیر آزادراه خرم آباد پل زال بعنوان مسیر جایگزین تعیین می گردد.

همچنین تردد کلیه تریلرها،کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در استان کرمانشاه از ساعت ۰۷:۰۰روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۷ الی ساعت ۰۷:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ در محور (اسلام آباد غرب -پلدختر )، (حمیل – سرابله)،(اسلام آباد –قصر شیرین)و بالعکس ممنوع می باشد.

تردد کلیه تریلرها،کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۷ الی ساعت ۰۷:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ در محور (کمربندی سرپل ذهاب – قصر شیرین(ریخک)) ممنوع می باشد و محور قدیم (سرپل ذهاب – قصر شیرین(قره بلاغ)) به عنوان مسیر جایگزین تعیین می گردد.

استان بوشهریکی دیگر از استان هایی است که حسب اعلام راهور، تردد کلیه ناوگان مسافری (اتوبوس و مینی بوس ) از ساعت ۰۷:۰۰روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۷ الی ساعت ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ از محورهای ذیل این استان و بالعکس ممنوع می باشد:

۱- محور بین استانی اهرم، بوشکان و فراشبند
۲- محور ساحلی بوشهر – گناوه
۳- محور ساحلی بوشهر – دیر
۴- محور اهرم - برازجان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس