فرماندهان در بیست‌وچهارمین مجمع مسئولان سپاه چه گفتند؟

فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیست‌وچهارمین مجمع این نهاد، سخنان و مواضع مختلفی را اتخاذ کردند.

به گزارش مشرق، بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار شد.

فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیست‌وچهارمین مجمع این نهاد، سخنان و مواضع مختلفی را اتخاذ کردند. البته رئیس‌جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی،‌ نماینده ولی فقیه در سپاه و همچنین، زینب سلیمانی فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور در این مجمع، سخنرانی کرده بودند.

فرماندهان در بیست‌وچهارمین مجمع مسئولان سپاه چه گفتند؟

سردار تنگسیری:‌ سرعت شناورهای تندروی سپاه به ۱۱۰ گره دریایی رسیده است

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه با اشاره به توانمندی این نیرو در خودکفایی تجهیزات دفاعی، گفت: یکی از دستورات مقام معظم رهبری این بود که نیروی دریایی تراز انقلاب داشته باشیم و این تنها با تسلط بر خلیج فارس میسر می‌شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در یک دستور مهم فرمودند «سرعت شناورهای تندرو را افزایش دهید» و امروز ما در نیروی دریایی سپاه سرعت شناورهای تندرو را به ۹۰ تا ۱۱۰ گره دریایی رسانده‌ایم.

فرماندهان در بیست‌وچهارمین مجمع مسئولان سپاه چه گفتند؟

سردار حاجی‌زاده: ارتقای قدرت موشکی و پهپادی در دستور کار هوافضای سپاه قرار دارد

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان سپاه با اشاره به قدرت موشکی و پهپادی این نیرو، تولید قدرت در سپاه را عنایت خدای متعال توصیف و تأکید کرد: تلاش می‌کنیم تا قدرت موشکی و پهپادی خود را هر چه بیشتر ارتقاء دهیم.

وی افزود: امروز ابرقدرت‌ها که روزی ما با چند واسطه هم نمی‌توانستیم با آن‌ها صحبت کنیم درخواست خرید تجهیزات پیشرفته و پدافندی از ما دارند.

فرماندهان در بیست‌وچهارمین مجمع مسئولان سپاه چه گفتند؟

سردار غلامرضا سلیمانی: یک‌هزار و ۴۹۰ کارگاه صنعتی توسط بسیج احیا شده است

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه با اشاره به عملکرد این نهاد انقلابی در عرصه های مختلف خدمت رسانی، گفت: اقدامات بسیج در حوزه های مختلفی اعم از فرهنگی، اقتصادی، تولیدی، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی و عمران و آبادانی صورت می پذیرد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم انتظارات مقام معظم رهبری را در این حوزه برآورده کنیم، خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۴۹۰ کارگاه صنعتی توسط بسیج احیا شده است و طرح های خوبی برای رونق تولید توسط این نهاد جهت افزایش تولید گوشت قرمز و سفید ارائه شده است.

فرماندهان در بیست‌وچهارمین مجمع مسئولان سپاه چه گفتند؟

سرلشکر باقری: سپاه مانع حاکمیت مطلق استکبار جهانی است

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بیست و چهارمین مجمع فرماندهان و مسئولین سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم و امنیت با اشاره به عملکرد درخشان سپاه در یک سال اخیر،‌گفت: تداوم حمایت و تقویت جبهه مقاومت (به نحوی که سال گذشته نسبت به امسال قابل مقایسه نیست و حمایت در سرزمین‌های فلسطینی هم افزایش چشمگیر داشته)، ادامه مبارزه با داعش در عراق و سوریه و اعلام سپاه پاسداران به‌عنوان بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان در بیان فرماندهی معظم کل قوا از جمله فعالیت‌های سپاه در یک سال اخیر است.

وی با اشاره به اهمیت نقش مهم سپاه در مقابله با استکبار جهانی افزود: این نهاد انقلابی طرح‌های استکبار را نقش بر آب کرده و مهم‌ترین مانع توسعه آمریکا، پاسداران سبزپوش ولایت هستند. سپاه مانع حاکمیت مطلق استکبار جهانی است و علت دشمنی‌ها و فشارهای ایالات متحده و اذنابش با سپاه همین است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه استکبار به دنبال یک جهان تک‌قطبی است، گفت: قدرت آمریکا روبه افول است. امروز روسیه در مقابل توسعه‌طلبی پیمان آتلانتیک شمالی ایستاده و چین هم به دنبال تقویت توان نظامی خود برای مقابله با آمریکاست که همه این‌ها نشان‌دهنده افول قدرت آمریکاست. همچنین، اتحادیه‌های بین‌المللی همچون «شانگهای» و «بریکس» قدرت خود را در جهان به نمایش گذاشته‌اند.

فرماندهان در بیست‌وچهارمین مجمع مسئولان سپاه چه گفتند؟

سرلشکر سلامی: دشمن در یک بن‌بست راهبردی قرار گرفته است

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در بیست و چهارمین مجمع فرماندهان و مسئولین سپاه با تسلیت ایام عزا و اسارت آل‌الله با اشاره به ابعاد مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در چهار دهه اخیر، گفت: امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) با مدیریت و هدایت‌های هوشمندانه و مدبرانه ایران اسلامی را از رود نیل تحریم، تهدید، فشار اقتصادی، فتنه‌های بزرگ و جنگ‌های روانی عبور دادند.

وی افزود: امام خامنه‌ای با مدیریت دقیق‌ِشان به ما انبساط خاطر دادند و دشمنان را مایوس کردند. ایشان بدون ذره‌ای میل به دشمن در مقابل مستکبرین عالم ایستادند و گویی این موضوع به ولایت فقیه الهام شده بود.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر نقش ممتاز مقام معظم رهبری در قرار دادن آمریکا در یک بن بست راهبردی، ادامه داد: امروز دشمن به خوبی می‌داند که اگر جمهوری اسلامی را تحریم کند، شکست می‌خورد و اگر جمهوری اسلامی را تحریم نکند، باز هم شکست می‌خورد.

فرماندهان در بیست‌وچهارمین مجمع مسئولان سپاه چه گفتند؟

سرلشکر موسوی: الگوی کارآمد دفاع منطقه‌ای توسط ایران شکل گرفته است

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه اظهار کرد: از همان روز اول پیروزی انقلاب، تعابیر امامین انقلاب در مورد این نهاد ارزشمند، همواره باعث شادی دل و شیرینی کام دوستداران سپاه و انقلاب و ناراحتی و خشم دشمنان بوده است. این شیرین کامی را به شما و همه دوستداران انقلاب تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: دنیای در حال گذار از پیچ تاریخی، در وضعیت تلاطم و انتظار برای استقرار نظمی جدید قرار دارد. بعد از رد نظریه نظام تک قطبی به سرکردگی آمریکا و تردید در نظام چندقطبی، آخرین نظریه‌ها درباره آینده نظام بین‌الملل، ناظر بر شکل‌گیری نظام دو – چندقطبی است؛ منظور از نظام دو – چندقطبی وجود دو قطب بزرگ ایدئولوژیک که ساختار دوقطبی اسلام – استکبار را شکل می‌دهند و چند قطب قدرت سیاسی، اقتصادی، فناوری و غیره، در نظام بین‌الملل آینده است.

فرمانده کل ارتش، گفت: در سطح منطقه‌ای حاکمیت گروه‌های تروریستی در مناطقی از عراق و سوریه از بین رفته و قابلیت‌های این گروه‌ها به نحو چشمگیری افول کرده است. به برکت خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و در سایه مجاهدت و فداکاری مدافعان حرم، الگوی کارآمد دفاع منطقه‌ای شکل گرفته و بازدارندگی در برابر دشمنان را تقویت کرده است.

فرماندهان در بیست‌وچهارمین مجمع مسئولان سپاه چه گفتند؟

سردار قاآنی: رژیم صهیونیستی رو به افول و فروپاشی است

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه با اشاره به ویژگی های این نهاد انقلابی در دفاع از مظلومان و محرومان عالم عنوان کرد: آنهایی که به فکر مظلومان هستند در اوج معنویت قرار دارند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چنین ویژگی دارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با ویژگی های معنوی که دارد مورد توجه آحاد انسان های آزاده جهان است، تأکید کرد: امروز ما در نوک قله هستیم و سپاه به برکت امکانات و تجهیزات و مهم تر از همه ایمانی که دارد با قدرت در همه امور پیش می‌رود.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به افول رژیم صهیونیستی در منطقه، عنوان کرد: امروز محور مقاومت دست بالا را نسبت به رژیم صهیونیستی در اختیار دارد. اخیراً محور مقاومت با محوریت حزب الله توانسته حق گاز خود را از رژیم اشغالگر قدس بگیرد و این میسر نمی شد مگر با مقاومت حزب الله لبنان.

فرماندهان در بیست‌وچهارمین مجمع مسئولان سپاه چه گفتند؟

سردار پاکپور: عملیات موشکی و پهپادی «ربیع» ضربه جدی به ضد انقلاب وارد کرد

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه با اشاره به فعالیت ها و عملکرد این نیرو در سال‌های اخیر، گفت: فعالیت های نیروی زمینی سپاه در ۳ محور اصلی عملیات جاری در شمال غرب، غرب و جنوب شرق کشور ، آمادگی برای تهدیدات بالقوه و مبارزه با گروهک های ضد انقلاب متمرکز است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به امنیت قابل قبول مرزهای کشور اعم از جنوب شرق نیز، خاطرنشان کرد: در تاسوعا و عاشورای حسینی دشمنان برنامه هایی برای اقدامات تروریستی و ناامن سازی داشتند که با اعزام پنج تیپ تکاور به مناطق مرزی توطئه آن‌ها را خنثی کردیم و به توفیق الهی از آمادگی لازم برای برخورد با هرگونه اقدام نا امن کننده برخورداریم.

فرماندهان در بیست‌وچهارمین مجمع مسئولان سپاه چه گفتند؟

موافقت سرلشکر سلامی با درخواست عضویت خادم فدا کار حرم حضرت شاهچراغ(ع) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه از فرزاد بادپا خادم حرم حضرت شاهچراغ (ع) تجلیل شد.

در پی درخواست این خادم شجاع و فداکار حرم شاهچراغ (ع) مبنی بر عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه با درخواست این خادم فداکار موافقت و دستور استخدام وی را صادر کرد.

همچنین در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه یک سفر کربلای معلی به همراه خانواده به این خادم قهرمان اهدا شد.

گفتنی است؛ فرزاد بادپا خادم حرم شاهچراغ (ع) در ۲۲ مرداد ماه و پس از حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی (ع) توانست با فداکاری نیروی داعشی را زمین گیر کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس