کد خبر 1518789
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲
مشتری جدید برای مهاجم پرسپولیس از راه رسید

مهاجم تیم پرسپولیس با ۲ پیشنهاد روبرو شده است.

به گزارش مشرق، با شروع لیگ برتر بیست و سوم و با گذشت ۲ هفته از این مسابقات، مهدی عبدی فرصتی برای بازی کردن پیدا نکرده تا از این شرایط ناراضی باشد.

این موضوع باعث شد تا این بازیکن به دنبال جدایی از پرسپولیس باشد تا به تیمی برود که فرصت بازی به او برسد.

در همین رابطه مشخص شد که تیم تراکتور با شرایط پرسپولیس برای واگذاری عبدی به صورت قرضی موافقت کرده تا این مهاجم را با لباس سرخ تیم تبریزی در لیگ برتر ببینیم.

این در حالی است که در یکی دو روز اخیر، تیم نساجی هم به دنبال جذب عبدی افتاده اما آنها نه به صورت قرضی بلکه به صورت دائمی این بازیکن را می‌خواهند.

این درخواست نساجی با مخالفت پرسپولیس روبرو شده و به همین دلیل احتمال اینکه عبدی به نساجی برود بسیار کم است اما با موافقت تراکتور با جذب قرضی این بازیکن، به احتمال زیاد عبدی را در این تیم خواهیم دید.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم با انتقال قرضی عبدی موافقت کرده و راضی به جدایی دائمی او نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جلیل IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    1 0
    از همه مهمتر این هست که اگر واقعا این آقااصلا بازیکن فوتبال محسوب بشه خیلی جالب هست،خداوکیلی آخه چرا به این پیشنهاد مالی هم میدن برای فوتبال بازی کردن!؟اگر بغیر از این هست شما بگید من بد گفتم،استایل بازیکن فوتبال که نداره،نداره واقعا،در زمین شل شلی فقط راه میره،نحوه ی دویدنش را یکبار چک کنید،نحوه جانمائی جهت توپ گیری،پاس دادن،شدت ضربه ای که به توپ میزنه و در کل فوتبال فهم بودن را نداره،شخصیت ایشون قابل احترام ولی از نظر فوتبالی آیا بغیر از اینها هست که گفتم؟؟اگر به این نحوه فوتبال کردن اینقدر دستمزد پرداخت میکنن پس دوروبر خودمون کسانی را میبینم ومیشناسم که واقعا وجدا باید 100برابر این بازیکن دستمزد بگیرن وقرارداد ببندن.
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
    0 0
    می‌خواهد عبدی را چدب کند و سال بعد چند برابر بفروشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس