کد خبر 1518287
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
تبریک رئیسی برای قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان

رئیس‌جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی، برای سومین بار متوالی را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت.

به گزارش مشرق، سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی، برای سومین بار متوالی را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت و از همه کشتی‌گیران، دست‌اندرکاران و مربیان تیم ملی کشتی آزاد جوانان قدردانی کرد.

رئیسی در این پیام تصریح کرد: بی‌شک این پیروزی درخشان که نشانی دیگر بر شایستگی و همت کشتی‌گیران کشورمان است، در پرتو تلاش، همت و اراده مصمم فرزندان این مرز و بوم همچنان با افتخار استمرار خواهد یافت.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی مقتدرانه و افتخارآفرین جوانان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های ۲۰۲۳ جوانان جهان که برای سومین بار متوالی جایگاه واقعی خود را به نمایش گذاشتند، مایه خرسندی، فخر و مباهات برای همه هموطنان به ویژه جامعه ورزشی کشور است.

بی‌شک این پیروزی درخشان که نشانی دیگر بر شایستگی و همت کشتی‌گیران کشورمان است، در پرتو تلاش، همت و اراده مصمم فرزندان این مرز و بوم همچنان با افتخار استمرار خواهد یافت.

اینجانب این موفقیت ارزشمند را به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از همه کشتی‌گیران، دست‌اندرکاران و مربیان تیم ملی کشتی آزاد جوانان قدردانی می‌کنم و آرزوی تداوم توفیق آنان را در دیگر میادین این رشته پهلوانی دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس