تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان

رئیس جمهور با تبریک پیروزی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی تاکید کرد: این پیروزی عزتمندانه بار دیگر اقتدار و توانمندی ایران قهرمان‌پرور را در برابر جهانیان به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق،  سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور پیروزی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی ترکیه را تبریک گفت.

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان امروز با کسب ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان در کشور ترکیه را بدست آورد.

رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۱۳ تا ۱۵ مردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب ۲ مدال طلای اهوار خاطری در وزن ۴۵ کیلوگرم و سینا خلیلی در وزن ۶۵ کیلوگرم، ۲ مدال نقره سجاد پیردایه در وزن ۶۰ کیلوگرم و ابوالفضل حسینی در وزن ۷۱ کیلوگرم و ۲ مدال برنز سام سیار در وزن ۴۸ کیلوگرم و توحید نوری در وزن ۹۲ کیلوگرم با ۱۵۶ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.

این قهرمانی در حالی بدست آمد که تیم ایران سال گذشته در جایگاه چهارم این مسابقات ایستاده بود.
پس از تیم ایران،‌ تیم‌های آمریکا با ۱۲۶ امتیاز و ژاپن با ۱۰۶ امتیاز در جایگاه دوم و سوم تیمی قرار گرفتند.

رئیسی: تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان اقتدار و توانمندی ایران را به نمایش گذاشت

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی عزتمندانه تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی ترکیه، در تداوم افتخارآفرینی‌های فرزندان این مرز و بوم در رشته‌های مختلف ورزشی، بار دیگر اقتدار و توانمندی ایران قهرمان‌پرور را در برابر جهانیان به نمایش گذاشت.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی ارزشمند به ملت سربلند ایران، بر همه ورزشکاران غیرتمند و با صلابت کشورمان که با همت و هوشمندی، مقتدرانه بر حریفان خود برتری یافتند، درود و سلام می‌فرستم و از تمامی دست‌اندرکاران و مربیان پرتلاش تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان قدردانی می‌کنم و از خداوند بزرگ تداوم درخشش آنان را در مسابقات بعدی مسألت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    آخی وقتی دیگه چیزی برای ارائه نداری.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس