نرخ مصوب بلیت اتوبوس اربعین از مبدأ تهران به مرزها + جدول

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران نرخ مصوب بلیت اتوبوس اربعین در تهران برای مرزهای مهران، خسروی، باشماق، تمرچین، چذابه و شلمچه را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، مهدی قلی‌زاده، رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در رابطه با نرخ مصوب بلیت اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی(ع) از مبدأ تهران به مقصد پایانه‌های مرزی اربعین، اظهار کرد: کرایه اتوبوس به ازای هر نفر از مبدأ تهران به مرز مهران(برکت) برای اتوبوس ۲۵ نفره ۷۵ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۵۸ و ۵۰۰ تومان، اتوبوس ۴۴ نفره ۴۵ هزار تومان است.

وی ادامه داد: کرایه اتوبوس به ازای هر نفر از مبدأ تهران به مرز شلمچه برای اتوبوس ۲۵ نفره ۸۱ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۶۶ و ۸۰۰ تومان، اتوبوس ۴۴ نفره ۴۷ هزار و ۸۰۰ تومان است.

جزئیات نرخ مصوب بلیت اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی(ع) از مبدأ تهران به مقصد پایانه‌های مرزی اربعین به شرح زیر است:

نرخ مصوب بلیت اتوبوس اربعین از مبدأ تهران به مرزها + جدول


قلی زاده در ادامه با ذکر آنکه شأن، منزلت و ایمنی زائران اربعین حسینی باید حفظ شود، ادامه داد: مردم از طریق بسترهای اینترنتی می‌توانند بلیت اتوبوس‌های اربعین را پیش خرید کنند، در همین راستا با هر فردی و و نهادی که قصد گران‌فروشی بلیت را داشته باشد، برخورد می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نرگس مهاجر IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 1
    فقط تهران بقیۀ مردم ایران هم لابد آدم نیستند!!!
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    3 1
    750 هزار تومان بلاخره ویا 75 هزار تومان..................

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس