کد خبر 15182
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۸۹ - ۰۲:۱۴

علي اکبر ناطق نوري از يکي از سايت هاي حامي مشايي به خاطر انتشار گزارشي با عنوان" بهشت شداد در باغ ناطق نوري" شکايت کرده است.

به گزارش مشرق، يکي از موارد شکايت ناطق نوري انتشار عکسي از يک باغ وسيع و زيبا است که اين سايت حامي مشايي آن را متعلق به خانواده ناطق نوري دانسته و از آن به عنوان بهشت شداد ناطق نوري ياد کرده است.
در بخشي از گزارش سايت حامي مشايي درباره اين باغ چنين آمده است" فعاليت‌هاي احتمالي ناطق نوري پس از کناره گيري از جلسات جامعه روحانيت مبارز رمز گشايي شد. شايد ناطق نوري پس از کناره گيري خود از جامعه روحانيت اين امکان را داشته باشد که به باغ برادر زاده خود در هشتگرد و احتمالاً باغ هاي ديگر برادرزاده ها و خواهرزاده هاي خود سر بزند. گفته مي شود باغ آقا مرتضي! محل زندگي گونه‌هاي نادر جانوري از جمله گوزن آفريقايي، قرقاول، تمساح، سوسمار ، قو و طاووس کمياب و پرندگان نادر زينتي است که فضاسازي هاي مخصوصي جهت نگه داري اين جانوران در جاي جاي باغ صورت پذيرفته است. همچنين آقا مرتضي که علاقه ويژه اي به اسب‌هاي قيمتي دارد و دستي در واردات و پرورش اسب‌هاي زيبا دارد، تعداد قابل توجهي از اين اسب‌ها را در اين باغ نگه داري مي کند. نوع معماري و حيات وحش وصف ناپذير اين باغ، ناخودآگاه ذهن هر بيننده اي را به ياد بهشت مي اندازد که به نظر مي رسد خانواده ناطق نوري خيلي زود و قبل از رفتن به آن دنيا و وارد شدن به بهشت، قصد کرده‌اند تا در اين دنيا گوشه‌هايي را براي خود دست و پا کنند تا شايد مزه اي از طعم‌هاي بهشت را قبل از وارد شدن احتمالي به بهشت برين چشيده باشند. کند."
بر اساس اين گزارش، ناطق نوري در شکايت خود عنوان کرده است که عکس اين سايت از حضور وي در يک باغ، متعلق به يکي از سفرهاي وي به کشور مراکش است که در آنجا با خبرنگار خبرگزاري مهر مصاحبه کرده است و به هيچ عنوان با توصيف هاي اين سايت مطابقت ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس