محدودیت تعداد کارت‌های سوخت برای جایگاه‌های استان‌های مرزی در ایام اربعین لغو شد

میراحمدی با اشاره به استقبال زائرین برای استفاده از خودروهای شخصی جهت تردد به سمت مرزها از رفع محدودیت مربوط به کارت های سوخت در جایگاه مربوط به توزیع استان های مرزی خبر داد.

به گزارش مشرق، سید مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: با توجه به مشکلاتی که سال گذشته زائران برای انتقال به خاک عراق داشتند برای انتقال زائران از مرزهای ایران به داخل خاک عراق برنامه ریزی شده است.

رئیس ستاد مرکزی اربعین تصریح کرد: تقریبا بیش از هزار دستگاه اتوبوس را آماده شده است و با طرف عراقی به توافق رسیدیم که در محورهای شلمچه، چذابه، خسروی و مهران اتوبوس‌ها زائرین را به اولین شهرهای مرزی متنقل می‌کنند و عراقی ها هم تقریبا برای موضوع حمل و نقل در کشورشان آماده باش اعلام کردند و همه ظرفیت وزارتخانه ها و دستگاه ها را به کار می‌گیرند.

میراحمدی با اشاره به استقبال زائرین برای استفاده از خودروهای شخصی جهت تردد به سمت مرزها از رفع محدودیت مربوط به کارت های سوخت در جایگاه مربوط به توزیع استان های مرزی خبر داد.

وی افزود: جاده های منتهی به مرزهای ما در استان های سیستان و بلوچستان، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان محدودیت هایی که توسط وزارت نفت برای مدیریت سوخت در نظر گرفته شده است اعمال نخواهد شد؛ بر همین اساس اسامی مسیرها و جاده ها را انشالله اطلاع رسانی می‌کنیم که مردم مطلع باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 2
    سلام مسلمونی هست واسه خدا کمکم کنه م مستعجرم کارگر گزر هستم خرج زندگیمو بزور در میارم
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
      2 0
      سلام هرسال نزدیک اربعین ذیل پیام های اربعینی همین پیام یا شبیه اون گذاشته میشه.با همین غلط های املایی باشه شما راست می گید.
  • الف IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 0
    زائرین اربعین در سیستان و بلوچستان حتما از سمت غرب عراق میخوان وارد شن! جالبه اکثر خبرها و کلیپهای قاچاق سوخت هم مربوط به سیستان و قاچاق به پاکستان هست !!چرا!
  • الف IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 0
    خبر مهاجرت کارتهای سوخت به مرزها با اسم سیستان بلوچستان توی این خبر واقعیت قاچاق سازمان دهی شده رو مشخص میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس