چمران

رئیس شورای شهر تهران به اظهارات استاندار تهران در حادثه خلازیر که منجر به مرگ 5 نفر شد واکنش نشان داد و گفت: ما منتظر نتایج کارشناسی هستیم.

به گزارش مشرق، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه استاندار تهران اعلام کرده که در حادثه خلازیر کوتاهی‌هایی صورت گرفته و چشم‌پوشی از قانون دلیل عمده این ساخت و سازها بوده گفت: استاندار باید صحبت‌های خود را نسبت به حادثه خلازیر اثبات کند. ما هم منتظریم تا نتایج مشخص شود.

وی ادامه داد:‌ناظرین نظام مهندسی در عملیات تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز حضور نداشتند چرا که در این موارد قداره‌کشی می‌بینیم که کارشناسان نظام مهندسی در زمان تخریب دعوت نمی‌شوند.

وی به موضوع ۸ آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد گفت:‌در مورد جمع‌آوری معتادین متجاهر اگر ما این افراد را در مسیر نبینیم در کمپ‌ها آنها را می‌بینیم. معتادین متجاهر در نقاط مختلف شهر هستند و با توجه به افزایش جمع‌آوری هنوز شاهد حضور آنها هستیم.

به گفته چمران، نیروی انتظامی، بهزیستی، پلیس، شهرداری و قوه قضائیه باید در این موضوع در کنار هم باشند شهرداری تهران ظرفیت ۵ هزار نفری برای معتادین متجاهر ایجاد کرده است البته پلیس هم ظرفیت خود را افزایش داد اما باز هم شاهد حضور معتادین هستیم.

وی تأکید کرد: هماهنگی بین‌دستگاهی باید شکل گیرد ما معتادین را جمع‌آوری می‌کنیم و آموزش می‌دهیم اما کاری پیدا نمی‌کنند که مشغول شوند باید نسبت به این موضوع توجه جدی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس