کد خبر 1516972
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
موبایل قاپ حرفه‌ای دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتور سیکلت سرقتی مرتکب ۲۰ فقره موبایل قاپی شده بود خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: بیستم مرداد عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده بلوار دریای تهران به یک دستگاه موتور سیکلت تکرو با پلاک مخدوش مشکوک و موتور سوار را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی افزود: متهم در همین حین با موتور سیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شد.

این مقام ارشد انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هرچه تمام‌تر مأموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار موتور سیکلت متهم متوقف شد.

وی گفت: متهم برای فرار به مأموران حمله ور شده که با هوشمندی مأموران و شگردهای پلیسی متهم زمین گیر و دستگیر شد و با اشاره به اینکه در بررسی‌های بیشتر از متهم سه دستگاه تلفن همراهی که در روز جاری سرقت کرده بود کشف شد با انتقال متهم به مقر پلیس مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در امر سرقت است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۴۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۲۰ فقره سرقت مشابه با همکاری معترف شد که در این خصوص شناسایی مالباختگان در دستور کلانتری شهرک قدس قرار گرفت و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    6 0
    دستشو قطع کنید تا ادم بشه
  • CA ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    2 0
    نگران نباشید، بزودی با رأفت یا عفو آزاد و برای خدمات حرفه‌ای تر به آغوش جامعه بازگردانده خواهد شد.
  • محمود IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    3 0
    چهره این دزد را رسانه ای کنید تا درس عبرتی باشه برای دیگر دزدها
  • سجاد IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    1 0
    اگر یک نفر را به شدت مجازات کنند؛ دیگر چنین اتفاقی رخ نخواهد داد؛ ولی متأسفانه آزادی این گونه افراد تضمین شده و قطعی است.
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    0 0
    من نمیدونم چرا هرسارقی را دستگیرمیکنن میشه"موبایل قاپ حرفه‌ای"؟؟؟!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس