کد خبر 1516924
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
سریال عاشورا

محسن برمهانی، معاون سیما گفت: مینی سریال عاشورا به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی‌فر از هفته آینده به جای سریال سوران چهارشنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها پخش خواهد شد.

به گزارش مشرق،محسن برمهانی، معاون سیما گفت: مینی سریال عاشورا به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی‌فر از هفته آینده به جای سریال سوران چهارشنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها پخش خواهد شد.

این سریال روایت زندگی شهیدان مهدی و حمید باکری و یادی از حماسه سازان لشکر ۳۱ عاشورا است که قبلا نسخه سینمایی آن با اسم «موقعیت مهدی» در جشنواره فجر منتشر شده بود و موفق شد پنج جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلم را از آن خود کند.

هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    2 0
    اَللّهُمَّ الْعَنْ أَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍوَّآلِ‌مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَّهُ عَلیٰ ذالِکَ خدایا اوّل ستمگری که به حقِ محمّدوآلش ستم کرد و آخرین پیروش را لعن کن اَللّهُمَّ الْعَنْ الْعِصابَةَ اللَّتي جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ وَ شایَعَتْ وَ بایَعَتْ وَ تابَعَتْ عَلیٰ قَتْلِهِ خدایا گروهی که حسین ع را پیکار کرد و بر کشتنش همرهی و پیمان و پیروی نمود، لعن کن اَللّهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً خدایا همۀ آنان را لعن کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس