کد خبر 1516405
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
پشت پرده درگیری بازیکنان تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران و روسیه مشخص شد

رئیس فدراسیون ناشنوایان درباره گفت: در اواسط بازی داور یک پنالتی برای تیم روسیه گرفت و یک بازیکن ما را اخراج کرد که اکثر بچه‌های ما قسم می‌خوردند آن صحنه منجر به پنالتی نبود.

به گزارش مشرق، مهران تیشه‌گران با اشاره به درگیری فیزیکی بین ملی‌پوشان فوتبال ناشنوایان ایران و روسیه، اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی روسیه برگزار شد و ما هم اصلا فکر نمی‌کردیم که بچه‌های ما انقدر خوب در این رقابت ها ظاهر شوند. تیم فوتبال ناشنوایان روسیه قدرت بالایی دارد و امسال هم نتوانستند در المپیک شرکت کنند؛ به همین منظور این رقابت‌ها را برنامه‌ریزی کردند تا بتوانند خودشان را مهک بزنند و ما نیز با همین هدف در این مسابقات شرکت کردیم و خوشبختانه نتیجه خوبی هم گرفتیم و بچه‌ها نیز توانستند همه بازی‌ها را پیروز شوند. در بازی فینال تا آخرین لحظات با نتیجه ۲ بر یک جلو بودیم که داور روسی نتوانست باخت تیم ملی خودش را تحمل کند.

وی ادامه داد: در اواسط بازی داور یک پنالتی به سود تیم روسیه گرفت و یک بازیکن ما را اخراج کرد که اکثر بچه‌های ما قسم می‌خوردند آن صحنه به پنالتی نبود. بازی در وقت‌های تلف شده بود و تیم ما همچنان بازی را برده بود که داور پس از اتمام وقت‌های اضافه شده، سوت پایان را نمی‌زند و زمانی که موقعیت را مهیا می بیند، یک پنالتی دیگر هم برای تیم روسیه می گیرد. در این حین که مربی تیم ما این بی عدالتی را دیگر نتوانست تحمل کند و با عصبانیت برای اعتراض به داخل زمین رفت و پس از چند لحظه درگیری ۲ تیم شروع شد.

رئیس فدراسیون ناشنوایان نتیحه بازی پایانی را اینطور توضیح داد: سرپرست تیم ملی بسیار از این اتفاقات ناراحت شد و تیم را از زمین بیرون کشید تا درگیری بیشتر از این ادامه پیدا نکند. با این حساب تیم ما را سه بر صفر بازنده کردند اما هدف ما تنها آمادگی تیم بود که به آن نیز رسیدیم و بازخورد لازم را هم گرفتیم. ملی‌پوشان روس با کسب طلا تا آخر عمر ماهی ۵۰۰ دلار جایزه دریافت می‌کنند که این خودش یک دلیل برای حواشی آن‌ها بود. اگر من بودم شاید تیم را بیرون نمی‌کشیدم ولی درکل ما از نتیجه بازی‌ها کاملا راضی بودیم.

وی در آخر درباره نتایج ملی‌پوشان ناشنوا عنوان کرد: نه فوتبالیست‌های ما بلکه در رشته‌های دیگر هم ورزشکاران ما را سر بلند کردند که در خیلی از عرصه‌ها ما حتی فکر هم نمی‌کردیم این نتایج حاصل شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    1 1
    چقدر احترام بهت گذاشتند
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 0
    حکایت برد روسها شده حکایت اونطرفی که خودش، جوک تعریف میکرد خودش هم میخندید
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 0
    همین تیم و کشیدین بیرون تموم شد رفت واقعا روس‌ها نژاد خاصی هستند کلا راه درست و هیچوقت نمیتونن برن
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 0
    روسیه همیشه تاریخ دشمن ایرانوایرانی بوده 2
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 0
    روسیه همیشه تاریخ دشمن ایرانوایرانی بوده 2

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس