کد خبر 1516290
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی نوشت:

امروز برای پیگیری آخرین وضعیت همکاری‌ ایران و گروه بریکس و همچنین شرکت در کمیسیون مشترک ایران و آفریقای‌جنوبی به پرتوریا سفر کردم.

این دومین سفر به آفریقای‌جنوبی در سال جاری است که بیانگر جدیت ایران برای توسعه مناسبات با آفریقا و مشارکت فعال در ائتلاف‌های بین‌المللی و تقویت چند جانبه ‌گرایی است.

جدیت ایران برای توسعه مناسبات با آفریقا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    1 3
    با همين جديت ادامه بديد ببينيم بالاخره 2 تا دبه آب از شپشوهاي طالب مي تونيد بگيريد يا نه! فعلا كه سيب و گلابي هاي شانگهايتون رو تو بياينه هاي چين و روسيه خبيث با اعراب خليج فارس داريم هضم مي كنيم!
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 0
    شعارهای تو خالی که مسولین ایرانی عادت دارن بدن. میشه وزیر بفرمان چند تا کنسولگری و نیرو در اروپا داریم؟ اروپایی که هیچ تجارت و منافعی باهاش نداریم چهل تا کنسولگری داریم. بعد تو آفریقا چند تا کنسولگری داریم؟ 3 تا؟ 4 تا؟
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    1 1
    کاش روابط مان را با مکزیک هم زیاد می کردیم. مکزیک کشور ارزشمندی هست در تمام زمینه ها، گویا تاکنون دیده نشده است .
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 0
    ساخت ایران قوی با اقتصاد قوی میسر است ایران هاب انرژی و مرکز ترانزیت جهان (کریدورهای ریلی دریایی جاده ای) علی‌رغم موقعیت ویژه ژئوپولیتیک، ایران نتوانسته‌است از جایگاه ویژه خود برای اتصال مسیرهای ترانزیتی شرق و غرب(جاده ابریشم اهنی) و شمال و جنوب استفاده کند و رقبای منطقه‌ای ایران، به سرعت در حال طراحی مسیر‌هایی هستند که ایران را دور می‌زند جهان منتظر ما نخواهدماند تاکی کم کاری .دورزدن تحریم ها_ رونق اقتصادی _ رونق گردشگری _ جلوگیری از خام فروشی _ فسادزدایی گمرک _ اشتغال زایی و ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس