کد خبر 1516243
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
گاو کجاست؟! (گفت و شنود)

با وجود اینکه مدعیان اصلاحات و رسانه‌های بیگانه ادعا می‌کردند که کسی در پیش‌ ثبت‌نام انتخابات مجلس شرکت نمی‌کند، برخی گزارش‌های موثق حکایت از آن دارد که تعداد زیادی از اصلاحیون نیز جزء ثبت‌نام‌کنندگان هستند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: بر اساس آمار دیروز بیش از ۱۹ هزار داوطلب در مرحله پیش‌ثبت‌نام برای نمایندگی مجلس آینده ثبت‌نام کرده‌اند و در حالی که هنوز چند روز دیگر از مهلت ثبت‌نام باقی مانده، رکورد ثبت‌نام در دوره قبل شکسته شده است.

گفتم: مدعیان اصلاحات و رسانه‌های بیگانه علیه طرح پیش‌ثبت‌نام داوطلبان چه قشقرقی راه ‌انداخته بودند و ادعا می‌کردند که کسی ثبت‌نام نمی‌کند!؟

گفت: اتفاقاً، برخی گزارش‌های موثق حکایت از آن دارد که تعداد زیادی از مدعیان اصلاحات نیز جزء ثبت‌نام‌کنندگان هستند.

گفتم: در انتخابات قبلی هم با ۳ لیست و کلی تبلیغات شرکت کردند ولی هیچ‌کدام از نامزدهایشان رای نیاورد. نفر اول لیست آنها ۷۰ هزار رای آورد و نفر اول لیست انقلابیون یک میلیون و ۳۰۰ هزار رای آورده بود.

گفت: در دوره قبل هم ادعا کردند هواداران اصلاحات شرکت نکرده بودند که به ما رای بدهند! یعنی با زبان بی‌زبانی اعتراف کرده بودند که حتی هوادارانشان هم آنها را قبول ندارند!

گفتم: با دست پس می‌زنند و با پا پیش می‌کشند! یارو یک لیوان خالی بالای سرش گذاشته و خوابیده بود! پرسیدند این چه کاریه؟ گفت؛ ممکنه نصفه شب بیدار بشم و تشنه‌ام باشه. گفتند؛ پس چرا لیوان خالی است!؟ گفت؛ خُب شاید بیدار بشم و تشنه‌ام نباشه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطن IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 0
    یعنی می فرمایین هیچ کس ثبت نام نکند الا افراد مد نظر شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس