پیروزی پرسپولیس در ورزشگاه خالی و خراب/ آلومینیوم قدر موقعیت‌ها را ندانست

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری خانگی یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک، فصل جدید لیگ برتر را با بُرد آغاز کرد.

به گزارش مشرق، در هفته نخست از بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک رفت و در نهایت به برتری یک بر صفر رسید.

فیلم/ خلاصه بازی پرسپولیس ۱ - آلومینیوم اراک ۰

این دیدار به دلیل عملیات بهینه‌سازی در سکوهای ورزشگاه آزادی، بدون تماشاگر برگزار شد. بسیاری دیگر از بخش‌های ورزشگاه همچون تونل، جایگاه خبرنگاران و ... در دست تعمیرات است و همین امر کار را برای عوامل برگزاری و نمایندگان رسانه‌ها مشکل کرد.

پیروزی پرسپولیس در ورزشگاه خالی و خراب/ آلومینیوم قدر موقعیت‌ها را ندانست +فیلم

قضاوت این دیدار را امیرسامان سلطانی با کمک‌های فرهاد مروجی و حسن انتظاری برعهده داشت.

بازی در حالی آغاز شد که اشتباهات متعدد بازیکنان در میانه میدان موجب شد تا در ۲۰ دقیقه آغازین، هیچ اتفاق خاصی رخ ندهد.

به تدریج پرسپولیس شرایط بهتری در زمین پیدا کرد، اما دفاع فشرده شاگردان مجتبی حسینی اجازه نمی‌داد تا میزبان، فرصت چندانی برای گلزنی به دست بیاورد.

پیروزی پرسپولیس در ورزشگاه خالی و خراب/ آلومینیوم قدر موقعیت‌ها را ندانست +عکس

در دقیقه ۳۷ پاس در عمق و تماشایی سروش رفیعی به علی نعمتی رسید و این مدافع توپ را از بالای سَر احمد گروهی درون دروازه میهمان جای داد تا پرسپولیس به گل دست یابد.

در دقیقه ۴۴ کار تیمی بازیکنان آلومینیوم موجب شد تا میلاد فخرالدینی در مصاف تک به تک با علیرضا بیرانوند قرار بگیرد اما ضربه او راهی به دروازه پیدا نکرد.

بازیکنان میهمان، نیمه دوم را برای جبران گل خورده تهاجمی آغاز کرده و با استفاده از جناحین در تلاش برای رسیدن به گل بودند. در دقیقه ۵۰ مهدی لیموچی می‌توانست کار را به تساوی بکشاند اما او قدر این موقعیت را ندانست.

پیروزی پرسپولیس در ورزشگاه خالی و خراب/ آلومینیوم قدر موقعیت‌ها را ندانست +عکس

در دقیقه ۵۷ اشتباه مدافع آلومینیوم و پاس خوب وحید امیری موجب شد تا شهاب زاهدی در موقعیت گلزنی قرار بگیرد اما شوت او از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۱، شوت سنگین علیرضا نقی‌زاده را علیرضا بیرانوند با واکنش تماشایی دفع کرد.

در ادامه، هر دو تیم چند موقعیت نصف و نیمه ایجاد کردند که راهی به دروازه‌ها پیدا نکرد.

در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر مدافع عنوان قهرمانی به اتمام رسید تا شاگردان یحیی گل‌محمدی در گام نخست به سه امتیاز برسند.

پیروزی پرسپولیس در ورزشگاه خالی و خراب/ آلومینیوم قدر موقعیت‌ها را ندانست +عکس

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، حسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی (مسعود ریگی)، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی(محمد عمری)، میلاد سرلک(سینا اسدبیگی)، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، شهاب زاهدی (امید عالیشاه) و سعید صادقی

ترکیب آلومینیوم

احمد گوهری، مهدی لیموچی(اسماعیل شریفات)، علیرضا نقی‌زاده (عارف حاجی‌عیدی)، امین جهان کهن، مرتضی تبریزی،‌ سید مهران موسوی، یونس اکبرپور(محمد مسلمی‌پور)، بهروز نوروزی فرد، میلاد فخرالدینی، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    6 1
    یا گل افساید و الطاف داوری طبق معمول
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      0 0
      اونایی که خودشون رو پاره میکردن؛ حالا رو سیاه شدن! اگر کیسه جماعت باشه که میگه فتوشاپ بوده😂😂 داور درست قضاوت کرد؛ فقط ۱ صحنه باید فخرالدینی اخراج میشد که نشد! اگر محرومیتی هم باشه؛ باید بخاطر اون صحنه محروم بشه؛ البته ما خواستار چنین چیزی نیستیم و اشتباه هم جزوی از داوری هست!!! حالا بگید که ۱ داور بازنشسته ی کیسه ای بنام رودنیل گفته که گل آفساید بود و اون صحنه هم اخراج نداشت😅😅
  • رضا IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 3
    هموطنان لمینت سرامیکی دندان باعث ایجاد سرطان دهان و دندان می شود. هموطنان دندانپزشکان فکر سلامتی مردم نیستند و فقط فکر خالی کردن کیسه مردم مظلوم هستند.
  • ابوالفضل عابدی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 0
    آقای گل محمدی فقط بیرانوند ونعمتی ودفاع راست در حد نام برسبولیس بازی کردن زاهدی وترابی که افتصاح بودن دفاع میانی هم خوب نبو دن سرلک هم متوسط بود در کل در حد نام برسبولیس بازی نکردین انشالله هماهنگ تر وبهتر شوند متل ده بازی آخر فصل گذشته
  • بیطرف IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    0 0
    سلام. اخه اگه تماشاچی بود شاید داور نمیتونست جلوی این همه ادم گل افساید را صحیح اعلام کنه.تمرکزش به هم میریخت. بعدم بقیه میگفتند داور تحت تاثیر تماشاچی قرار گرفت. حالا اینطوری حرف هم پشت سر پی روزی نیست. لامصبا همچین المینیوم را فلج کرده بودن. ...جا شش تا گل باید دوازده نا میزدند.. حالا اون یه دونه را هم افساید حساب کنید او پنج تا گل قشنگ دیگه را چی میگید. پی روری از داوری ضرر کرد چون داور شش تا گلش را نگرفت. خیر نبینی داور که با گال ممد دشمنی
  • رضا IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    5 1
    طبق معمول بازی را برای تیم لنگ درآوردند! و الا با آنکه آقا مجتبی حسینی هم لنگی است باز هم باید تیمش برنده می شد!!
  • حمید IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    2 4
    هموطن عزیز استقلالی گل پرسپولیس آفساید نبود. حرف حق بزنید استقلالی های عزیز.
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 0
    این تاجیهای هوچی گر که من میبینم حتی اگه وار هم بیاد به ضررشون باشه میگن قبول نیست،سازنده وار پرسپولیسیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس