کد خبر 1516008
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
جزئیات توافق پرسپولیس با گلر برزیلی/ مربی خارجی پرسپولیس فامیلش را به ایران آورد؟

هم نام مربی گلرهای پرسپولیس با این باشگاه به توافق رسیده است.

به گزارش مشرق، از بین گزینه‌های معرفی شده به یحیی گل‌محمدی برای پست دروازه‌بان، دو گلر زیر ۲۳ سال برزیلی مورد تایید گرفتند و مذاکرات برای جذب یکی از آن‌ها از چند روز قبل شروع شده بود. در نهایت ننکا میگل جونیور گلر ۱۹ ساله برزیلی برای پرسپولیسی شدن با این باشگاه به توافق رسید و به زودی برای عقد قرارداد راهی ایران خواهد شد. این گلر که سهمیه بزرگسال محسوب نمی‌شود، سال قبل در تیم لوندرینا در سری بی برزیل بازی کرد و عملکردش مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفت.

این دروازه‌بان ۱۹ ساله از طرف ننکا مربی گلرهای برزیلی پرسپولیس معرفی شد و تشابه جالب نام این دو شائبه‌هایی را ایجاد کرده که مربی قرمزها یکی از فامیل‌های خود را به پرسپولیس آورده است. گفتنی است ننکا در فصل قبل ۸ بار برای تیمش به میدان رفت و در این بازی‌ها ۱۰ گل دریافت کرد و تنها در ۳ بازی موفق به ثبت کلین شیت شد. مبلغ رضایتنامه این گلر جوان چیزی حدود ۹۰ هزار دلار است که طی روزهای آینده باشگاه پرسپولیس باید این مبلغ را به حساب باشگاه لوندرینا واریز کند تا این انتقال قطعی شود.

گفتنی است قرارداد خود این گلر برای یک فصل چیزی حدود ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود که حدودا ۵ میلیارد خواهد شد. گفتنی است ننکا در هفته آینده به تهران می‌آید تا در تمرینات پرسپولیس شرکت و خودش را برای هفته‌های بعدی لیگ برتر آماده کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    2 2
    پول های ارث پدری باباحمیدشون هست!!
  • فرزاد IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    1 0
    بدنه وراس وزارت ورزش پرسپولیسیه .چطوری پرسپولیس با هر بازیکنی چه داخلی چه خارجی براحتی قرارداد می بنده وپولهای بسیارکلان پرداخت میکنه اما استقلال ازاین پولها بی بهره است درحالی که هردو تیم زیر نظر وزارت ورزش هستند .آها متوجه شدم .چون.پرسپولیس تخم دوزرده میزاره .
  • میلاد IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    0 0
    به گلر سری بی برزیل 90هزار دلار میدید برای نیمکت نشین بودن؟؟؟
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    0 0
    بودجه لنگ از تیم های عربی هم بیشتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس