کد خبر 1515813
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
اعلام آمادگی ارتش الجزائر برای مقابله با تهدیدها

رئیس ستاد ارتش الجزائر از آمادگی کامل ارتش برای مقابله با هرخطر و تهدیدی علیه کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سرلشکر «سعید شنقریحه» رئیس ستاد ارتش ملی خلق الجزائر امروز (سه‌شنبه، ۸ آگوست) از موسسه ارتقا و نگهداری تسلیحات و سیستم‌های الکترونیکی منطقه یکم نظامی این کشور بازدید کرد و از آمادگی کامل ارتش برای مقابله با هرگونه تجاوز و تهدیدی خبر داد.

به نوشته وبگاه الجزائری «الخبر»، وی در این بازدید، گفت که تقویت توان دفاعی ملی، مدرن‌سازی و توسعه اجزای مختلف نیروهای مسلح به عنوان یکی از ارکان اصلی است که ارتش ملی مردمی، راهبرد خود را با تکیه به آن، برای رویارویی با چالش‌ها و مخاطرات مختلف تعیین می‌کند.

وی افزود: ارتش ملی و مردمی همواره و تا همیشه آماده مقابله با هر خطری صرف‌نظر از ابعاد و انواع آن که ممکن است امنیت الجزایر را آن تحت تأثیر قرار دهد، است و از میراث شهدای و تضمین زندگی نسل‌های آینده حفاظت خواهد کرد.

چندی پیش نیز وبگاه الخبر با انتشار گزارشی درباره اتحاد فرانسه، رژیم صهیونیستی و مغرب علیه الجزایر و تونس نوشت: موفقیت های الجزایر و تونس و مخالفت این دو کشور با عادی‌سازی روابط با تل‌آویو موجب شده تا دستگاه‌های اطلاعاتی فرانسه، مغرب و رژیم صهیونیستی برای فتنه انگیزی و بر هم زدن ثبات این کشورها برنامه‌ریزی کنند.

پیشتر، «عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزائر نیز اعلام کرده بود که کشورش تقریبا هر پنج سال یکبار، با توطئه‌هایی برای برهم زدن ثبات روبرو می‌شود، هرچند که به لطف نهادهای مختلف خود و تجربه سیاسی مردمش در برابر این فتنه ها تسلیم نمی‌شود و در دام دشمنان نمی‌افتد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس