کد خبر 1515793
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
حسینی: باید قدر تماشاگران را بدانیم/ بازی مقابل تیم اول پایتخت سخت است

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، گفت: باید قدر تماشاگران را بدانیم، همه جای دنیا می‌خواهند ورزشگاه‌ها را پُر کنند. هرچند وقتی میهمان هستیم و بازی هم بدون تماشاگر باشد، به نفع ماست.

به گزارش مشرق، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: روز خبرنگار را به همه این عزیزان زحمتکش که در این عرصه تلاش می‌کنند و تنور فوتبال را داغ نگه می‌دارند، تبریک می‌گویم. پس از چند هفته تمرین و چهار پنج بازی دوستانه، تلاش کردیم به خوبی آماده شروع لیگ شویم. نفرات زیادی را از دست دادیم و آلومینیوم تغییرات زیادی داشته است. می‌خواهیم در این ماراتن سخت، خوب کار کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم این ماراتن سخت را خوب شروع کنیم و آبرویی که در این چند ساله به دست آوردیم، حفظ کنیم. بازی در تهران برابر تیم اول پایتخت، سخت است و امیدوارم تیم ما بتواند لیاقتش را نشان دهد و بازیکنانم از این فرصت استفاده کنند و خود را نشان دهند.

سرمربی آلومینیوم در مورد غیبت تماشاگران در دیدار این تیم برابر پرسپولیس، بیان کرد: این مساله به من مربوط نیست البته نبود تماشاگر به سود ماست هرچند تماشاگر نمک فوتبال است و جذابیت فوتبال همین بازی مقابل تماشاگران است. نمی‌دانم چرا بازی بدون تماشاگر شده و من مسئول پاسخگویی نیستم.

بیشتر بخوانید:

واکنش مدیرعامل آلومینیوم به نبودن تماشاگر مقابل پرسپولیس

حسینی در مورد جدایی چند بازیکن از تیم آلومینیوم گفت: تیم ما دروازه‌بان، مدافعان میانی، دو هافبک و دو مهاجم خودش را از دست داد. جمع کردن تیمی که این همه بازیکن از دست می‌دهد، سخت است. باشگاه تا جایی که توانسته، در این بازار سخت، بازیکن گرفته است. مدیران باشگاه تلاش کردند خواسته‌ها را برآورده کنند. امیدوارم اشتباه نکرده باشیم و بچه‌ها، جایگزینان خوبی برای نفرات قبلی باشند تا تیم خوبی بسازیم.

وی در مورد هدف خود در آلومینیوم اراک عنوان کرد: هر تیمی که رفته‌ام هدفم خدمت به فوتبال بوده است تا تیم‌های تمیز و سالمی درست کنیم و به جوانان خدمت کنیم تا آنها پیشرفت کنند و با تجربه‌ها هم فوتبال با کیفیتی ارائه بدهیم. هدفمان در فوتبال همین است. می‌خواهیم تیم خوبی بسازیم که فوتبال خوبی ارائه و به فوتبال باشگاهی ما کمک می‌کند.

سرمربی آلومینیوم در خصوص قانون سقف بودجه بیان کرد: نگفتم بودجه ما کاهش یافته، بلکه بودجه محدودی داشتیم. نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم و ارکان فدراسیون باید درباره آن نظر بدهند. در دنیا تیم‌های ثروتمند زیادی وجود دارند اما فیفا سعی می‌کند با فیرپلی مالی این قوانین را رعایت کنند. البته این موارد باید شفاف‌سازی شود و این که شفاف‌سازی نمی‌شود، خوب نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    3 0
    تیم اول پایتخت!!!!!!!!!! این نشان از لنگی بودنته که الان دیگه رسما اعلان کردی
  • رضا IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    0 0
    درست می فرمایید البته اگر تیم ها بر اساس اولویت بندی باباحمیدتون انتخاب کنید!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس