کد خبر 1515440
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
واکنش بایرن به اظهارات جنجالی مشاور مانه

باشگاه بایرن مونیخ به اظهارات مشاور سادیو مانه واکنش نشان داد و بیانیه‌ای درباره این موضوع صادر کرد.

به گزارش مشرق، باکاری سیسه، مشاور سادیو مانه، درباره درگیری بین مهاجم سنگالی و لروی سانه صحبت کرد و به سران بایرن تاخت و آنها را متهم به جانبداری از لروی سانه ملی‌پوش تیم ملی آلمان کرد.

باشگاه بایرن واکنشی صریح به این موضوع داشت و اتهامات نژادپرستانه از سوی مشاور سادیو مانه را رد کرد. باشگاه بایرن اعلام کرد این اتهامات بی اساس است. ما برای سادیو آرزوی بهترین‌ها و موفقیت در باشگاه جدیدش را داریم. ما از سادیو مانه به عنوان یک فرد و به عنوان یک بازیکن قدردانی می‌کنیم. متاسفانه اهداف مشترک ما محقق نشد. این اتفاق در فوتبال می‌افتد.

این تیم آلمانی چندی پیش با توافق دوجانبه قرارداد سادیو مانه ۳۱ ساله را فسخ کرد.

مشاور مانه همچنین گفت که توماس توخل، سرمربی بایرن، این بازیکن سنگالی را در ترکیب قرار نداده زیرا این تصمیم مدیران باشگاه بوده ولی مهمترین صحبت‌های این مشاور جایی بود که عنوان کرد سانه توهین نژادپرستانه به مانه کرده است.

بایرن مونیخ فصل قبل در دیدار رفت برابر منچستر سیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با سه گل شکست خورد. در دقیقه ۸۲ این بازی لروی سانه با سادیو مانه در یک صحنه درگیری لفظی پیدا کرد که این درگیری به رختکن هم کشیده شد تا جایی که دو بازیکن در رختکن با هم درگیر می‌شوند و مانه یک سیلی به سانه می‌زند که این موضوع باعث می شود تا خون از دهان او جاری شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس