نباید با مانع تراشی باعث خروج سرمایه از کشور شد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: نباید با بروکراسی اداری عاملی برای خروج سرمایه از کشور شد.

به گزارش مشرق، ذبیح الله خدائیان ظهر دوشنبه در جلسه هم اندیشی رؤسای تشکل‌های اقتصادی استان فارس بیان کرد: استان فارس دارای ظرفیت‌های مختلفی در تمامی بخش‌های اقتصادی است از این رو باید شرایط برای تحول اقتصادی در استان فارس فراهم شود.

وی اضافه کرد: استان فارس به علت نزدیکی به دریا دارای مزیت‌های مختلفی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی کشورهای حاشیه خلیج فارس است از این رو می‌توان با استفاده از این مزیت زمینه جذب سرمایه گذاران و ارتباط استان فارس با این کشورها را فراهم کرد.

خدائیان تاکید کرد: فارس به قدری دارای توانایی است که می‌توان از ظرفیت‌های موجود در استان فارس برای رفع محرومیت در استان استفاده کرد به گونه‌ای در تمام استان فارس حتی یک نقطه محروم هم وجود نداشته باشد.

به گفته این مقام مسئول فارس با تمام توانایی‌هایی که داشته دچار غفلت در برخی از زیرساخت‌ها است از این رو باید تمامی دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استان نسبت به تلاش برای توسعه فارس اقدام کنند.

وی به چالش‌های پیش روی تولیدکنندگان از جمله تجهیزات و تأمین مواد اولیه اشاره کرد و ادامه داد: کالا صادر می‌شود اما برای ورود ارز آن به کشور با مشکل مواجه هستند و بعد از آن بازهم با مشکل روبه رو هستند.

او با انتقاد از بروکراسی اداری برای صدور مجوزهای سرمایه گذاری گفت: چرا باید یک سرمایه گذار برای دریافت مجوز هفت خان رستم را طی کند و با وجود پیگیری‌ها متعدد دولت و سازمان بازرسی صدور مجوزها همچنان الکترونیکی نیست و امضاهای طلایی همچنان وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    جمع کنید بابا.دو تا گروه به اسم اصولگرا و اصلاح طلب افتادید به جون منابع کشور ول هم نمی کنید کشور رو هم به چنین روزی انداختید
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    1 0
    کشور بعضیا ارث پدرشون میدونن جمع کنید این امضا طلایی و این ادمهارو بفرسین خونه دوزار برا منلکت سود مه ندارند کلا ضرر هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس