دلایل مخالفان و موافقان تفکیک «وزارت صمت»/ قبل از اتخاذ هرگونه تصمیم جدید آسیب‌شناسی ادغام به‌طور کامل انجام شود

براساس اخبار منتشرشده در فضای مجازی و برخی منابع خبری، مدیران اصلاح طلب دولت روحانی در تلاش برای بازگشت به وزارت صمت هستند.

به گزارش مشرق؛ برخی منابع خبری گزارش‌ داده‌اند مدیران صنعتی وابسته به طیف کارگزاران و اصلاح طلبان در تلاش برای ورود به مجموعه وزارت صمت هستند و نام برخی مدیران دولت روحانی نیز در این میان مطرح شده است.

براساس این گزارش‌ها، مقیمی عضو سابق هیات مدیره صنایع کوچک و مدیرعامل اسبق ایران‌خودرو در دوره روحانی به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی منصوب شده است. مقیمی عملکرد نامطلوب و البته نقش بسزایی در افزایش قیمت خودرو در دولت روحانی داشت.

همچنین ضمن تغییر مدیرعامل ایمیدرو، شرکت ملی مس نیز به مدیران دوره روحانی تحویل داده شد. در اولین اقدام خرمی‌شاد از نزدیکان سعد محمدی در شرکت ملی مس بعنوان مدیرعامل حکم گرفت و در حال انتصاب مدیران دولت روحانی در این مجموعه است.

در خبرهای منتشر شده در فضای مجازی، نام افرادی چون "ی.م" بعنوان دبیر هیات مدیره، "م.الف" معاون سرمایه انسانی، "م.الف" معاون هماهنگی، "ک.م" معاون مالی اقتصادی، "م.الف" عضو هیات مدیره و "آ.ح" بعنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی به چشم می‌خورده که گفته شده در آستانه بازگشت به عرصه مدیریت این بنگاه بزرگ اقتصادی هستند. مشرق مستقلا نمی‌تواند این گمانه‌زنی‌ها را تایید کند و آماده انعکاس توضیحات وزارت صمت است.

پس از تفاهم پنهانی وزارت صمت با رئیس غیرقانونی اتاق بازرگانی و به رسمیت شناختن وی در مکاتبات این وزارت‌خانه، حالا مدیران دولت روحانی با مهیا دیدن فضا، در تلاش برای تسخیر پست‌های کلیدی این وزارتخانه و زیرمجموعه‌های حساس آن هستند که البته امیدواریم این تلاش‌ها به سرانجام نرسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    وزیر جدید صمت یک تکنوکرات افراطی است!!
  • IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    بنظر می رسد تنها کلام این گزارش اینه که مدیران دولت روحانی بدند و مدیران دولت رئیسی خوب. نه از لحاظ مردم عین هم هستند.
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    وای خدا نکنه
  • هموطن IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    اللهم عجل لولیک اللهم الحفظ قاعدنا الامام خامنه ای مرگ بر منافق داخلی فتنه گر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس