کد خبر 1515208
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
دلیل قطعی برق در برخی مناطق تهران اعلام شد

سخنگوی صنعت برق، عمل کردن رله حفاظتی پست نیروگاه شهید رجایی بر اثر برخورد صاعقه را علت قطعی برق در برخی نقاط تهران در یکشنبه شب اعلام کرد.

به گزارش مشرق، مصطفی رجبی مشهدی در مورد قطعی برق در بخش های از تهران در یکشنبه شب افزود:‌ بر اثر صاعقه، رله حفاظتی پست نیروگاه شهیدرجایی عمل کرد و این مسئله موجب شد نقاط محدودی از شهر تهران برای دقایقی برق نداشته باشند.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از این اتفاق، با تلاش نیروهای عملیاتی، این پست به شبکه برق متصل شد و شرایط تامین برق به حالت عادی برگشت.

رجبی مشهدی افزود: شبکه برق کشور اکنون پایدار است.

همچنین روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای تهران در پی اعلام قطعی برق در برخی محلات‌ پایتخت در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع می رساند در تاریخ ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ باتوجه به شرایط جوی در منطقه نیروگاه شهید رجایی قزوین و وجود صاعقه و رعد و برق و طوفان، یکی از تجهیزات انتقال برق منطقه غرب تهران دچار اختلال شد و شبکه برق مناطقی از پایتخت برای دقایقی تحت تاثیر قرار گرفت.

در این اطلاعیه تصریح شده است: با تلاش سریع نیروهای عملیاتی برق منطقه‌ای تهران در کمترین زمان مسئله رفع شد و اکنون وضعیت شبکه کاملا پایدار و تامین برق همه‌ مشترکان بدون مشکل در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    خخخخخخخخخخ اینم از دولت جهادیتون.پس که چرا امسال برق قطع نشد خخخخخخخ
  • فدائی ایران و اسلام🇮🇷 IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    خدایا چرا این خبرهای سیاه از اکو ایران پخش میشود! با تحقیر فراوان تیتر زده قلب تهران خاموش شد چون برخلاف وعده وزیر نیرو مصرف بالا بوده و توان تاُمین نبوده! آخه چه پدر کشتگی با روان مردم دارید! شهر خبر آیا خودت نمیتونی خبر دقیق تولید کنی؟ متاُسفم.
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    روح آبراهام لینکلن نبوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس