کشف یک محموله سلاح و مهمات جنگی در تالاب هورالعظیم

فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف یک محموله سلاح و مهمات جنگی در تالاب هورالعظیم خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار لطفعلی پاکباز با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات و انسداد مرزی، روز گذشته و در پی کسب خبری مبنی بر ورود محموله سلاح و مهمات قاچاق از طریق هورالعظیم به کشور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از اقدامات اطلاعاتی به مدت سه هفته با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و با استفاده از اخبار واصله و تجهیزات الکترونیکی محل دپوی محموله را در یکی از معابر نزدیک یکی از میله‌های مرزی در هورالعظیم شناسایی و در یک عملیات منسجم و با رعایت ملاحظات حفاظتی و ایمنی، یک محموله متشکل از ۱۰ قبضه اسلحه کلت کمری، ۴۸۰ فشنگ جنگی کلاش و ۱۹ تیغه خشاب کلت کشف کردند.

فرمانده مرزبانی خوزستان با اشاره به تبعات سوءامنیتی قاچاق سلاح در کشور، گفت: قاچاقچیان با دپوی این محموله منتظر فرصتی بودند تا به دور از چشمان مرزبانان آن را به درون خاک کشورمان انتقال دهند که مرزبانان با هوشیاری کامل از ورود این محموله به عمق خاک کشور جلوگیری کردند.

سردار پاکباز با بیان اینکه قاچاقچیان که تبعه کشور مقابل بوده‌اند شناسایی شده و موضوع از طریق اقدامات دیپلماسی در حال پیگیری است، گفت: محموله کشف شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    2 0
    عالی
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 0
    اثر انگشت قاچاقچیان روی اسلحه ها را بررسی میکردید شاید انها شناسایی میشدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس