کد خبر 1515177
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
صف دریافت وام ازدواج تا پایان شهریور به صفر خواهد رسید

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت : بر اساس دستور رئیس جمهور، بانک مرکزی وعده داده تا پایان شهریور ماه صف دریافت تسهیلات ازدواج را به صفر برساند.

به گزارش مشرق به نقل از شادا، سید احسان خاندوزی به خبرنگاران گفت : بر اساس دستور رئیس جمهور، بانک مرکزی وعده داده تا پایان شهریور ماه صف دریافت تسهیلات ازدواج را به صفر برساند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در این زمینه اظهار داشت: مساله طولانی شدن پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج که موجب نارضایتی مردم شده، درست بوده و اطلاعات شبکه بانکی نیز حاکی از این است که ۳۰۰ هزار نفر در صف دریافت وام هستند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: بر اساس دستور رئیس جمهور، بانک مرکزی وعده داده تا پایان شهریور ماه، صف دریافت وام ازدواج به صفر خواهد رسید و پیگیری بانک مرکزی در موضوع وام ازدواج قطعی است.

خاندوزی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد مالیات بر عایدی سرمایه گفت: در موضوع مالیات بر عایدی سرمایه، مراحل قانونی شدن این موضوع پس از آنکه فرآیند نهایی شدن آن یعنی اعمال اصلاحات شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت در مجلس شورای اسلامی خاتمه پیدا کند؛ انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید رییس جمهوری مبنی بر مبارزه با سفته بازی و سوداگری، وزارت اقتصاد تلاش کرده زیرساخت‌های لازم از قبیل ابلاغ آیین نامه‌ها و مقررات را فراهم کند تا پس از ابلاغ قانون به صورت رسمی از سمت مجلس به دولت، بتوانیم در کوتاه ترین زمان اقدام لازم را انجام دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اکبر IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    2 0
    با ذوق و شوقی که برای فرار از ازدواج در جوانان وجود داره احتمالا سال آینده صف وام ازدواج صفر میشه فقط مونده پیر مردها که تو صف بیان چون از قدیم گفتن دود از کنده بلند میشه
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    0 0
    وام ازدواج را پرداخت کنید پول جوانان خوردن نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس