پارلمان عراق مقابل پروژه انحرافی آمریکا می‌ایستد

رئیس یکی از فراکسیون‌های پارلمانی عراق از اقدامات پارلمان این کشور به منظور مقابله با تحرکات سفیر آمریکا در بغداد برای گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق خبر داد.

به گزارش مشرق، «ابتسام الهلالی» رئیس فراکسیون المنتج الوطنی در پارلمان عراق تاکید کرد که سفیر آمریکا در عراق برای گسترش انحرافات اخلاقی و همجنس گرایی در این کشور تلاش می‌کند.

وی در ادامه افزود: ما شاهد اقدامات پارلمانی در عراق برای جلوگیری از تحرکات آمریکا در این کشور در راستای گسترش انحرافات اخلاقی و همجنس گرایی هستیم. اقدامات سفیر آمریکا به ویژه در خصوص حمایت از همجنس گرایی در جامعه عراق نگران کننده است.

الهلالی بیان کرد: ما باید از طریق کانال‌های قانونی و دیپلماتیک در برابر پیاده شدن این پروژه‌ها در عراق وارد عمل شویم. اقدامات سفیر آمریکا در راستای اجرای راهبرد این کشور با حمایت برخی کشورهای غربی انجام می‌شود.

این نخستین باری نیست که نمایندگان پارلمان و یا فعالان سیاسی در عراق نسبت به تحرکات سفیر آمریکا در این کشور هشدار می‌دهند؛ «احمد الشمری» عضو جریان سیاسی الحراک الشعبی عراق نیز پیشتر تاکید کرده بود که جریان‌های خارجی به دنبال گسترش انحرافات اخلاقی در عراق هستند.

وی در ادامه افزود: این پروژه شرورانه با هدف گسترش افکار همجنس گرایانه و انحرافات اخلاقی دیگر و هر آنچه که ارزش‌های انسانی در جامعه عراق را خدشه دار کرده و انسجام اجتماعی آن را از بین می‌برد، ترویج می‌شود.

الشمری بیان کرد: الحراک الشعبی قصد دارد علیه اصطلاحاتی مانند تنوع جنسیتی در دادگاه‌های ذی ربط اقامه دعوی قضائی کند. آمریکا به پروژه‌های مخرب خود از طریق تغییر ارزش‌های اجتماعی و گسترش انحرافات اخلاقی ادامه می‌دهد.

اخیراً اقدامات سفیر آمریکا در عراق و فعالیت‌های وی تحت عناوین اجتماعی در نهادهای این کشور با هدف گسترش انحرافات اخلاقی در قالب اصطلاحات فریبنده خشم محافل مردمی در عراق را برانگیخته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس