کد خبر 1515002
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
اربعین نرسیده حملات اپوزیسیون شروع شد!

رسانه‌های فارسی زبان، قبل از شروع ایام اربعین، حملات رسانه‌ای به این حرکت بزرگ سیاسی - معنوی را شروع کرده‌اند.

به گزارش مشرق، براندازان تا قبل از فرا رسیدن دهه‌محرم نگران سیاه پوشیدن مردم شده بودند و با کمپین‌هایی به مردم توصیه می‌کردند که سیاه نپوشند و نذری محرم نخورند کار به جایی رسیده بود که لیدری این موضوع را علی کریمی، فوتبالیست فراری به دست گرفته بود و مردم را تشویق به سیاه نپوشیدن می‌کرد.

اربعین نرسیده حملات اپوزیسیون شروع شد!+ فیلم


سفر اربعین ایرانیان برخواسته از میزان شوق و علاقه مردم به حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران آن حضرت است که هرساله برای زیارت و خواندن زیارتنامه اربعین راهی عراق می‌شوند. حالا یک ماه مانده به اربعین حسینی رسانه‌های تروریستی توپ‌خانه‌های خود را به سمت اربعین حسینی گرفته‌اند تا این واقعه میلیونی را حکومتی و بی‌ارزش جلوه دهند.

بی‌بی‌سی فارسی خبر تخصیص ارز برای مسافران اربعین را نوشته و در ادامه به شکل موزیانه‌ای این خبر را به خبر آزادسازی سه میلیارد دلار پول مسدود شده ایران در عراق، پیوند داده است! یعنی به مخاطب القا می‌کند که این پول‌ها در اربعین مصرف می‌شوند!

اربعین نرسیده حملات اپوزیسیون شروع شد!+ فیلم


اینترنشنال در گزارشی عجیب اصلاح قیمت نان یارانه‌ای را به اربعین حسینی گره زده و مدعی است: نان گران شده است چون ارز حکومتی به خرج مهمانی ۱۰ کیلومتری و اربعین اختصاص یافته است!


این درحالی است که ترمیم قیمت نان ربطی به سفر اربعین و مهمانی ۱۰ کیلومتری ندارد. سخنگوی طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان اخیرا گفته بود: «به شورای آرد و نان استان‌ها اختیار ترمیم قیمت نان با توجه به شرایط استانی داده شده و اگر کمک هزینه ۴۰ درصدی که دولت به نانوایان پرداخت می‌کند، کفاف هزینه‌های نانوایان را ندهد، شوراهای استانی می‌توانند قیمت نان را تعیین کنند.»


اینترنشنال در سنگ‌اندازی دیگر به مراسم اربعین، دو اخبار را به یکدیگر مرتبط کرده تا به مخاطب این حس را دهد که کمبود تجهیزات در دانشگاه تربیت مدرس به علت وام اربعین است!

اربعین نرسیده حملات اپوزیسیون شروع شد!+ فیلم


البته نوع اطلاع رسانی خبر توسط اینترنشنال از رئیس دانشگاه تربیت مدرس درست نبوده زیرا رئیس دانشگاه از مشکل کهنه‌ای صحبت می‌کند که ارتباطی با اربعین و وام‌های دانشجویی ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    7 0
    کرورکرور الاغ ماهواره ای داریم که حرف دشمن را قبول میکنن.
  • علـی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    7 0
    به کوری چشم تک‌تک‌شون، هرسال پُر رونق‌تر و با شکوه‌تر از هرسال برگزار خواهد شد. این احمق‌های کور اگر عقل داشتند که به وطن‌فروشی و این دریوزگی نمی‌افتادن!
  • سید IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    7 0
    نور حسین علیه السلام با پف کردن چند هرزۀ ولگردِ بی صفت و بی ریشه مگر ممکن است که خاموش شود؟!!؟
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    0 0
    برای تحریم محرم و فراخوان سیاه نپوشیدن چه غلطی کردند که حالا بخوان شکر زیادی بخورند
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
    0 0
    خدا ججججججججججججججججججججججججججججون منو به کربلا برسان اربعین پای پیاده
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ما برای امام حسین علیه السلام جان می‌دهیم بگذارید خائنین و شیادانی مثل علی کریمی ها ( از اسمت خجالت بکش) از عصبانیت بمیرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس