جزئیات حمله به سفارت باکو از زبان سردار رحیمی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار کالای اساسی و ضروری در کشور و کشف ۳۱۵ میلیاردی کالای احتکاری خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار کالای اساسی در کشور گفت: این طرح با محوریت پلیس‌های امنیت اقتصادی سراسر کشور و با استفاده از ظرفیت برون سازمانی به مدت ۷۲ ساعت به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با حضور ۳۶۴ تیم مشترک انجام شد، افزود: در اجرای این طرح از ۱۵۲۴ باب واحد صنفی و انبار بازدید به عمل آمد و در مجموع هفت هزار و ۱۰۰ تن انواع و اقسام کالای اساسی قاچاق از جمله برنج، حبوبات، ماکارونی و … به ارزش تقریبی ۳۱۵ میلیارد تومان کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به تشکیل ۲۱۷ فقره پرونده در اجرای این طرح برای محتکران، خاطر نشان کرد: در این طرح ۱۳۰ محتکر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

سردار رحیمی با اشاره به کشف ۴۹۸۰ تن شکر از دو کارخانه تولیدی قند، عنوان داشت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردید که شکرهای کشف شده در واقع مربوط به تولیدات سال ۱۴۰۰ این دو کارخانه بوده که علیرغم نیاز جامعه وارد بازار نشده بود که شکرهای کشف شده با نظارت بازرسان جهاد کشاورزی برای توزیع در بین شهروندان با نرخ دولتی بین صنوف مختلف توزیع شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
    0 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس