به گزارش مشرق، گروهک تروریستی موسوم به «ارتش مردمی» به سرکردگی «شاهین لو» (شاهین زحمتکش) خواننده و رپر گروهک TMBAX ساکن هلند بوده که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نسبت به سازماندهی عناصر و هسته‌های تروریستی در داخل کشور طراحی شد.

سیامک تدین طهماسبی نیز که همچون شاهین‌لو در هلند ساکن است، از رابطان اصلی این گروهک و از طراحان اصلی اقدامات تروریستی است.

اقدامات خرابکارانه این گروهک در داخل کشور اعم از آتش زدن بنر و دیوار نویسی بوده و این اقدامات تنها مقدمه ای برای ابلاغ ماموریت های تروریستی و خونباری از جمله کار گذاشتن بمب و انفجار در اماکنی چون پمپ بنزین، فروشگاه های زنجیره ای، دکل های انتقال برق، شبکه های گازرسانی و ادارات دولتی و ... بود که سرشبکه های این گروهک برای مخاطبان خود طراحی کرده بودند.

سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات با رصد لحظه به لحظه تحرکات اعضای این گروهک در زمان مناسب ضربه نهایی را وارد و عوامل تروریستی در چندین استان کشور دستگیر کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    3 3
    منافقین و تروریست های وهابی کم بودن شاهین ریغو هم بهش اضافه شد و ماموران امنیتی و اطلاعاتی ایران هم میخوان منتظر بمونن تا تیم های این تروریست دستگیر کنن و از ترس قرار گرفتن در لیست تروریستی اروپا و آمریکا هیچ اقدامی در جهت حذف این ها در همونجا انجام ندن
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    14 3
    خدا توان و نیروی فراوان به سربازان گمنام امام زمان (عج) بده اجرشون با صاحب الزمان (عج)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس