زلنسکی

ولادیمیر زلنسکی روز سه شنبه در پیام ویدئویی عصرگاهی خود از آماده‌ شدن برای حملات جدید به خاک روسیه خبر داد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور اوکراین شامگاه سه‌شنبه در پیامی ویدئویی جدید خود که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد از تهدید دوباره در حمله به روسیه به دنبال حملات پهپادی اخیر ارتش اوکراین به مسکو، پایتخت روسیه خبر داد.

وبگاه «روسیا الیوم» شامگاه سه‌شنبه گزارش داد که رئیس جمهور اوکراین در پیام ویدئویی جدیدی علیه روسیه اظهار داشت: امروز با گزارش‌های بسیار پرمعنای نمایندگان نیروهای دفاعی و امنیتی کشورمان آغاز شد. همچنین گزارش مفصل جداگانه‌ای توسط رئیس اداره اطلاعات اصلی (کریل) بودانوف ارائه شد - اشغالگران قطعاً عواقب کار ما را احساس خواهند کرد. به طور جدی آن را احساس خواهند کرد.

زلنسکی در نطق ویدئویی خود با تاکید بر اینکه «اشغالگران به زودی عواقب اقدام ما را حس خواهند کرد و به شکل جدی هم آن را احساس خواهند کرد.» به تهدید نظامی دیگری علیه روسیه متوسل شد.

پیشتر «میخائیل پودولیاک» مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین در اظهاراتی پس از حمله پهپادی اخیر به مسکو و حومه آن به طور تلویحی با تأیید حملات به مسکو توسط ارتش اوکراین اعلام کرده بود که در آینده نزدیک «از پهپادهای ناشناس بیشتری علیه اشغالگران استفاده خواهیم کرد.»

گفتنی است ارتش اوکراین در حمله مجدد به مسکو توسط یک پهپاد ساختمانی را در مرکز شهر مسکو، پایتخت روسیه هدف قرار داد و همزمان و یک پهپاد دیگر در حومه شهر مسکو سرنگون شد.

شهردار مسکو نیز حمله جدید هواپیماهای بدون سرنشین به این شهر را تأیید کرد. همزمان وزارت دفاع روسیه اوکراین را مسئول حمله‌ای دانست که برج مسکو را برای دومین بار در یک هفته گذشته هدف قرار داد. حمله پهپادی قبلی علیه مسکو دو روز پیش، در روز یکشنبه انجام شده بود.

مسکو و مناطق اطراف آن بیش از ۵۰۰ کیلومتر از مرز اوکراین و درگیری‌های جاری در آنجا فاصله دارند، اما در سال جاری هدف چندین حمله هواپیماهای بدون سرنشین قرار گرفته‌اند.

حملات پهپادی ارتش اوکراین به عمق خاک روسیه اخیراً افزایش یافته و در هفته‌های اخیر در چند نوبت به حومه مسکو شبه‌جزیره کریمه حمله کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    2 0
    وقتی یک دلقک در مسند ریاست جمهوری بنشیند کشور نابود خواهد شد ، فابل توجه مسئولین وطنی
  • سید IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    0 0
    زلنسکی خواجه ای را ماند که بر الاغی لنگ سوار شده و به جنگ پیل سواران رزم آور رفته باشد!!!!!!!!!!
  • رضا IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    1 1
    این زلنسکی مترسک رو بزنید بره او دنیا
  • سید IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
    0 0
    زلنسکی خواجه ای را ماند که بر الاغی لنگ سوار شده و به جنگ پیل سواران رزم آور رفته باشد!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس