کد خبر 1513557
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
ثبت وحشتناکترین کودک آزاری در استرالیا

یک مربی مرد در مهدکودک‌های استرالیا بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۲ هزاران مورد آزار و اذیت جسمی را به ثبت رسانده است.

به گزارش مشرق، مردی که در گذشته مربی مهدکودک در استرالیا بود به تجاوز جنسی به بیش از ۱۳۰۰ مورد جرم از جمله حدود ۲۵۰ تجاوز جنسی و آزاررسانی جنسی از جمله تجاوز به ۹۱ کودک متهم شده و پلیس آن را یکی از وحشتناک‌ترین موارد کودک آزاری در این کشور دانسته است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، پلیس اعلام کرد این تعرض‌ها در ۱۰ مرکز متفاوت نگهداری و مراقبت از کودکان بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۲ رخ داده است و به طور انحصاری شامل دختران پیش از سن بلوغ است.

پلیس افزود: این فرد ۴۵ ساله به هزار و ۶۲۳ جرم متهم شده است که شامل ۱۳۶ تجاوز و ۱۱۰ رفتار جنسی نامناسب با کودکان کمتر از ده سال است. بازرسان محتویات تلفن وی را بررسی کرده اند و می‌گویند همه قربانیان احتمالی را شناسایی کرده اند. پلیس می‌گوید این مرد همه آزمایش‌های لازم را برای آنکه بتواند با کودکان در استرالیا کار کند، گذرانده بود.

این درحالی است که پیش از این دولت استرالیا در نهایت سال ۲۰۱۲ تسلیم فشارها شد و کمیسیون تحقیقی درباره پاسخ‌های نهادی به جرائم آزار جنسی کودکان تشکیل داد. این کمیسیون از سال ۲۰۱۳ با بیش از ۱۵ هزار نفر که می‌گفتند قربانی چنین اقداماتی در کلیسا، یتیم‌خانه‌ها، باشگاه‌های ورزشی، مدارس یا سازمان‌های جوانان شده‌اند، تماس گرفت. در این شهادت‌ها که در جلسات علنی یا پشت درهای بسته ابزار شد و اغلب بسیار تکان‌دهنده بود، بیش از چهار هزار نهاد زیر سؤال رفتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قریشی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    0 0
    بعد اینها که چشم و دل سیر بودن! احیاناً علی کریمی نمیخوان این رو به نظام ایران مرتبط کنند
  • رضا IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    0 0
    امان از چشم دل سیری وحوش غربی!!!
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    0 0
    چشم و دل سیرها !!@

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس