کد خبر 1513172
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۲

به گزارش مشرق، یکی از کاربران توئیتری با انتشار تصاویری در صفحه خود نوشت:

این تصاویر خط بطلانیست بر تفکر فیمینیست ها که به زن نگاه ابزاری و اندامی دارن، اینجا نشون دادیم هم میشه مادر بود هم تو خط مقدم فعالیت اجتماعی و رسانه ای بود.

هم میشه مادر بود هم تو خط مقدم فعالیت اجتماعی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    3 0
    سلام تجربه بیش از 50 سال من میگه نمیشه خسران دنیا و آخرت برای زیاده خواهان است بالاتر از مادری چیزی نیست به بچه هاتون برسید دنیا خودش درست میشه
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
    0 0
    از دیدگاه جنسیتی، زن باید در خانه بماند و کمتر در جامعه حضور یابد تا فساد کمتر شود اما لازمه ان درامد مکفی مرد است که اغلب ناچارند باهم کار کنند تا چرخ زندگی بچرخد. از طرف دیگر زن مانند مرد از استعدادهای خلاق برخوردار است و میتواند در سازندگی جامعه و پیشرفت علم کمک کند و صرفا مصرف کننده نباشد. زنان، زمانی در سرنوشت جامعه موثرند که در جامعه حضور اگاهانه و مولد داشته باشند. زنانی که روابط اجتماعی فعال و سازنده دارند، مادران بهتری نسبت به خانه نشینان هستند. زنان در دوران انقلاب بیشترین سهم را در تاثیر گذاری بر افکار جهانی داشتند و اگر رضا شاه زن را از پستوی خانه ها به جامعه نمی اورد، بدون حضور گسترده زنان ، این انقلاب هرگز به ثمر نمی نشست. حجاب تحمیلی یوغ بردگی افکار تندروهای حکومت است که به مزاج هیچ ازاده ای خوش نمی اید. حجاب زحمت است و در گرما و فعالیتها واقعا دست و پاگیر و مشکلساز است زنی با چادر بر ترک موتور همسرش سوار بود و چادرش لای زنجیر پاره پاره شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس