حمله پهپادهای کامیکازه‌ روسیه به اهداف اوکراین در «خارکی‌یف»

در ادامه تقابل پهپادی روسیه با اوکراین، پهپادهای کامیکازه روسیه به اهداف اوکراین در استان «خارکی‌یف» حمله کردند.

به گزارش مشرق، در ادامه تقابل نیروهای روسیه و اوکراین، پهپادهای انتحاری روسیه روز یکشنبه اهدافی را در خاک اوکراین مورد اصابت قرار دارند.

به گزارش وبگاه «پراودا» یگان هوا فضای روسیه با چهار پهپاد کامیکازه به اهداف اوکراین در استان «خارکی‌یف» حمله کردند و به خانه های شخصی آسیب رساندند. مقامات اوکراینی مدعی شدند که روسیه با هواپیماهای بدون سرنشین خود به مناطق مسکونی حمله کرده است، حمله ادعایی اوکراین تلفات جانی نداشته است.

در ادامه نبرد پهپادی روسیه و اوکراین، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که اوکراین با بیش از ۲۵ پهپاد به «مسکو» و «کریمه» حمله کرد که تمامی پهپادها با پدافند هوایی یا جنگال «جنگال الکترونیک» از بین رفت و یک نفر نیز مجروح شد.

حمله پهپادهای کامیکازه‌ روسیه به اهداف اوکراین در «خارکی‌یف»

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که روسیه تسلیحات هدایت شونده آمریکا مجهز به «جی پی اس» را که به اوکراین داده شده است، با کمک جنگال منحرف می‌کند.

«کارلسون» افسر سابق جنگ الکترونیک آمریکا گفت از اینکه روس‌ها می‌توانند انواع بمب‌ها و پهپادهای را از کار بیاندازند یا منحرف کنند، نباید تعجب کرد. «جیمز لوئیس»کارشناس فناوری در اندیشکده «مرکز مطالعات راهبردی» در «واشنگتن دی سی» نیز گفت ، روس‌ها ن دارای مسدودکننده‌های پیچیده‌تری هستند که می‌توانند فرکانس‌های خاصی را مسدود کنند.

چندی قبل سازمان امنیت وهمکاری در اروپا که بر تقویت نظامی روسیه قبل از تهاجم فوریه نظارت داشت به استقرار تعداد زیادی سامانه جنگال روسیه در شرق اوکراین اشاره کرد.

خلبانان جنگنده نیروی هوایی اوکراین اولین کسانی بودند که اثرات تشدید پارازیت روسیه را احساس کردند. هنگامی که یگان‌های جنگال روسیه شروع به استقرارکردند، خلبانان اوکراینی دریافتند اغلب ارتباطات هوا به زمین و هوا به هوا و تجهیزات ناوبری اختلال می‌شود و رادارشان از کار می‌افتد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    13 4
    زلنسکی خواجه ای را ماند که بر الاغی لنگ سوار شده و به جنگ پیل سواران رزم آور رفته باشد!!!!!!!
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      0 0
      امریکا به وسیله اوکراین در حال نابود کردن ارتش روسیه است .
    • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
      0 3
      خوب طبیعتا تو در خصوص خواجه و الاغ و پیل اطلاعاتی داری . این هم بد نیست.
  • B IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    13 2
    این مصایب نتیجه نشستن شماست__وظیفه تک تک شما آمریکا گدایان بیوطن به عنوان خادمین کاخ سیاه جانفشانی در راه ارباب بایدن مشنگ است به جبهه های جنگ اوکراین بشتابید و به عنوان مدافعان واشنگتون بجنگید که اگر خدای خواسته شکستی برای آمریکای قوم لوط در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    شعار هر #کوکائینی درود بر #اوکراینی☠💙💛💀
  • DE ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    دمپایی که اعلام کرد همه پهبادهای اوکراین شکار شده و اتفاقی در مسکو و کریمه نیوفتاده !! :)) این فیلم هایی که در اومده چیه پس ؟! ارباب دروغ زیاد میگه ، حواسم نبود ... خخخخخخخخ
  • علی IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    0 0
    مشرق چرا طرفدارات به تکرار افتادن؟ هرجا اسم اوکراین هست این چندتا کامنت تکراری هم هست. حداقل کمک هزینه خرید پماد سوختگی هم بهشون بده. الان پماد اکبر1 تو بورسه.
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    2 0
    فقط یک احمق غربگرا مثل زلنسکی میتونست اوکراین رو به خاک سیاه بنشونه برای اینکه بتونه پول سرازیر کنه تو جیب آمریکایی ها
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    1 0
    مرگ بر ناتو
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
    0 0
    ایران باید 12 هزار پهباد امسال به روسیه بدهد اگر قصد نداشته باشد که با ناتو در مرزهایش بجنگد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس