واکنش گواردیولا به انتقال ستارگان فوتبال به عربستان

سرمربی منچسترسیتی نسبت به فعالیت عربستان سعودی در بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا در واکنش به انتقال ریاض محرز از منچسترسیتی به باشگاه الاهلی عربستان در خصوص تاثیر سعودی‌ها در بازار نقل و انتقالات صحبت کرد.

سرمربی سیتیزن‌ها معتقد است که قدرت مالی کم‌نظیر عربستان سعودی پس از انتقال 30 میلیون پوندی ریاض محرز به الاهلی، بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا را تغییر داده است.

واکنش گواردیولا به انتقال ستارگان فوتبال به عربستان

وینگر الجزایری که با سیتی به 4 قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسید، پیشنهادی نجومی از سوی تیم عربستانی دریافت کرد و همین مسئله باعث شد تا لیگ برتر را ترک و فصل جدیدی در زندگی فوتبالی خود آغاز کند.

گواردیولا که اکنون به همراه سیتی در تور پیش فصل در کشور کره‌جنوبی به سر می‌برد، در خصوص انتقال محرز به لیگ عربستان گفت: ما به دنبال جایگزینی محرز نیستیم زیرا معتقدم که هر بازیکنی توانایی متفاوت دارد. عربستان سعودی بازار نقل و انتقالات را تغییر داده است. چند ماه پیش، کریستیانو رونالدو تنها بازیکن این لیگ بود و کسی فکر نمی‌کرد که چنین بازیکنان بزرگی به لیگ عربستان منتقل شوند.

سرمربی اسپانیایی اظهار داشت: در آینده تعداد بازیکنان بزرگ فوتبال اروپا در کشور عربستان بیشتر خواهند شد و باشگاه‌ها باید حواسشان به چنین موضوعی جمع باشد. ریاض (محرز) یک پیشنهاد شگفت‌انگیز از سوی باشگاه الهلال دریافت کرد و به همین علت ما نتوانستیم اصلا کاری بکنیم.

واکنش گواردیولا به انتقال ستارگان فوتبال به عربستان

باشگاه الاهلی عربستان پس از انتقال فیرمینو و محرز اکنون با سن مکسیمن، بازیکن نیوکاسل نیز به توافق رسید تا مثلثی آتشین در خط حمله خود برای فصل آینده مهیا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    20 14
    همون نفت ما رو دارن تازه فقط نفت دارن ولی اندازه ما دزد ندارن به خاطر همین خیلی پول براشون میمونه.ما هم یهو یه فصل اعلام میکنیم کسی نباید بازیکن و مربی خارجی بخره
    • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      0 4
      تو دیگه کی هستی که حسرت حماقت انها را می خوری!!!! فوتبال به چیزی مهمتر از پول نیاز دارد
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      0 0
      شاهزاده الکی درست نمی شود در آنجا!!
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
      3 0
      بعضی ها عادت کردن بدون اطلاعات کافی تو هر زمینه ای نظر بدن. پول نفت تو جیب مردمش نمیره. این تیمهایی که میبینی دارن نجومی خرید می‌کنند هم دولتی هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس