کد خبر 1510268
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
هافبک آرسنال در تیررس عربستانی ها

الاهلی عربستان به شدت به دنبال به خدمت گرفتن توماس پارتی از آرسنال است.

به گزارش مشرق و به نقل از دیلی میل، سران تیم الاهلی عربستان برای تقویت خود به دنبال هافبک غنایی آرسنال هستند. الاهلی قصد دارد توماس پارتی هافبک آرسنال را به خدمت بگیرد که به نظر جایی در برنامه های آرتتا برای فصل جدید ندارد. خرید دکلان رایس و کای هاورتز ممکن است باعث شود تا توماس پارتی در فهرست مازاد باشد و به همین خاطر الاهلی عربستان خواستار جذب این بازیکن شده است.

با آمدن جورجینیو در ژانویه و خرید تابستانی دکلان رایس و کای هاورتز، این هافبک غنایی کار سختی برای حضور در ترکیب ثابت توپچی های لندنی برای فصل جدید خواهد داشت.

در حال حاضر، روزنامه دیلی میل گزارش می دهد که الاهلی تمام توجه خود را به این هافبک معطوف کرده است. یوونتوس نیز به این بازیکن علاقه مند است تا او را جانشین آدرین رابیو کند.

تاکنون روبرتو فیرمینو از لیورپول و ادوارد مندی از چلسی دو بازیکن شاخصی هستند که به الاهلی پیوسته اند. آنها همچنین با ارائه پیشنهادی 30 میلیون پوندی برای ریاض محرز با منچسترسیتی به توافق رسیده اند و آلن سن ماکسیمن از نیوکاسل را نیز هدف قرار داده اند.

ریاض محرز در فصل قبل کم‌تر فرصت حضور در ترکیب اصلی منچستر سیتی را به دست آورد و پپ گواردیولا در بیشتر بازی‌ها از برناردو سیلوا در ترکیب اصلی استفاده کرد و به نظر می رسد به زودی این ستاره الجزایری به عربستان برود.

نکته جالب درباره الاهلی این‌که این تیم فصل قبل در لیگ پایین‌تر بازی می‌کرد اما در تابستان سال جاری جزو چهار تیمی بود که صندوق سرمایه‌گذاری عربستان مجوز جذب چهار بازیکن بزرگ را به آن داد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس