دستگیری جاعل کارت های اقامتی کشورهای اروپایی در البرز

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: زنی که اقدام به  جعل کارت های اقامتی کشورهای اروپایی می کرد، با تلاش کارآگاهان در شهرستان فردیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حکمت الله شجاعی اظهار کرد : به دنبال اقدامات اطلاعاتی مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان، فعالیت یک جاعل زن در زمینه جعل کارت‌های اقامتی کشورهای اروپایی محرز شد.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی و با هماهنگی مقام قضایی این متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او بیش از ۲هزار عدد کارت اقامتی(id card) جعلی کشف شد.

دستگیری اوباش مسلح در کرج

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری یک اوباش خطرناک و کشف یک قبضه سلاح گرم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر درگیری یکی از اراذل اوباش های منطقه دهقان ویلا با شهروندان، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به متواری شدن متهم پس از ایجاد درگیری، افزود: ماموران با تقویت گشت های انتظامی و انجام اقدام های اطلاعاتی، خودروی متهم را در یکی از خیابان های اطراف درگیری مشاهده و به رغم اینکه این اوباش سابقه دار قصد فرار از صحنه را داشت، با استفاده از قانون بکارگیری سلاح دستگیر شد.

گودرزی با بیان اینکه شرور دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری از جمله تیراندازی و نیز اخلال در نظم و امنیت عمومی بوده، خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو متهم یک قبضه سلاح گرم و چندین تیغه سلاح سرد کشف شد.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۳ فقره سرقت در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری سه سارق اماکن خصوصی ۲۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی سلیمانی" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در مناطق مختلف ساوجبلاغ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: پس از بررسی های میدانی، ماموران با انجام اقدامات پلیسی سه نفر از سارقان را با هماهنگی قضائی آن ها را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود در بخش چندار دستگیر کردند.

سلیمانی بیان کرد : متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما در مواجهه با مدارک و مستندات موجود و در بازجوئی ها به ۲۳ فقره سرقت از باغ ها و اماکن خصوصی خالی از سکنه در سطح شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس