کد خبر 1512086
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
مظفری‌زاده: تراکتور سقف قرارداد را رعایت کرد/ بازیکنان با نظر خمس جذب شدند

مدیر تیم فوتبال تراکتور گفت: سرمربی تیم فهرستی را ارائه کرد که با توجه به سقف‌ قرارداد، کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه در این خصوص وارد عمل شد و نفرات مد نظر را جذب کرد.

به گزارش مشرق، سعید مظفری‌زاده با اشاره به فعالیت‌های این باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات گفت: به دلیل حضور در تست‌های ایفمارک به تهران آمده بودیم و امروز به تبریز باز خواهیم گشت تا تمرینات خود را دنبال کنیم،. البته قرار بود دیداری دوستانه با مس سونگون داشته باشیم که شاید این بازی با تغییراتی همراه باشد که تا فردا مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به این که تعداد زیادی از بازیکنان ما خارج شدند، طبیعی بود به همین تعداد بازیکن بگیریم. تمام بازیکنان با نظر سرمربی انتخاب و از سوی کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه جذب شدند و این نیاز هم براساس سبک بازی تیم و شرایط باشگاه برآورده شده است.

مظفری‌زاده در مورد سقف قراردادها نیز یادآور شد: این موضوع را رعایت کردیم و براساس نیازهایی که داشتیم و با تاکید بر رعایت آئین‌نامه‌های مربوطه در جذب بازیکنان اقدامات لازم صورت گرفت.

مدیر تیم فوتبال تراکتور در واکنش به این موضوع که سقف بازیکنان خارجی این تیم با جذب امیرحسین حسین‌زاده پر شده و با این اوصاف، شرایط جذب محمد نادری چگونه خواهد شد، گفت: خیلی از وضعیت قوانین کنونی نقل‌وانتقالاتی اطلاع ندارم اما می‌دانم چهار باشگاه‌ ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و چند باشگاه دیگر در خصوص مواردی از فدراسیون درخواست اصلاحات داشته‌اند که باید دید چه خواهد شد اما در نهایت طبق قوانین اقدام می‌کنیم.

داور اسبق فوتبال ایران درباره عدم ورود فناوری کمک‌داور ویدئویی/VAR در این فصل فوتبال ایران ادامه داد: امسال قطعا VAR را نخواهیم داشت و فکر می‌کنم سال بعد هم نتوانیم این ظرفیت را داشته باشیم.

مظفری‌زاده همچنین درباره اینکه آیا با آرمان رمضانی، مهاجم استقلال برای حضور در تراکتور صحبتی شده یا خیر نیز افزود: در این خصوص اطلاعی ندارم زیرا فهرست ما براساس نیاز سرمربی و در راستای فعالیت‌های کمیته نقل‌وانتقالات پر می‌شود اما هر اتفاقی در این خصوص از سوی باشگاه رسانه‌ای خواهد شد.

وی در مورد آخرین وضعیت حامد پاکدل نیز اضافه کرد: او پیشنهادهایی داشت و صحبت‌هایی با باشگاه داشت و باید دید چه خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • برادران حیدری IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 0
    این قانونهای مندرآوردی یه آدم عقده ای مثل نصیرزاده فقط برای تیمهای دیگه گذاشت که الان درموردتیم خودش رعایت نشده قانون رابااین حرف که درآسیا بازی میکنند برداشت.
  • DK ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    0 0
    ایران حامی‌ ارمنستان خواهد ماند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس