ادعای مضحک هرتزوگ: اسرائیل شواهد استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در اوکراین را به آمریکا ارائه می‌کند

رئیس رژیم صهیونیستی درباره حل اختلافات بین ائتلاف حاکم و ائتلاف اپوزیسیون درباره لایحه تغییرات قضایی گفت که کاری به جز حرف زدن یا استعفا نمی تواند انجام دهد.

به گزارش مشرق ، کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در گزارشی بخشی از محتوای مذاکرات «اسحاق هرتزوگ» رئیس این رژیم با ائتلاف اپوزیسیون پیش از تصویب پیش نویس قانون «لغو برهان معقولیت» در چارچوب لایحه تغییرات قضایی را فاش کرد و گفت که هرتزوگ در این دیدار از استعفای خود سخن به عنوان یکی از دو گزینه پیش روی خود سخن گفت.

براساس گزارش این رسانه صهیونیست، هرتزوگ در مذاکرات با روسای اتحادیه کارگری رژیم صهیونیستی و دیگر سندیکاهای این رژیم، درباره درخواست آنها برای توقف تصویب پیش نویس قانون «لغو برهان معقولیت»، اعلام کرد: من به جز سخنرانی یا استعفا چه کاری می توانم انجام دهم.

وی افزود: اگر کسی هست که می تواند بهتر عمل کند، من آماده کناره گیری هستم.

کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه (۲ مردادماه) با حمایت نمایندگان خود در کنست (پارلمان)، پیش نویس قانون «لغو برهان معقولیت» در چارچوب لایحه تغییرات قضایی را تصویب کرد.

کنست در طول جلسه طولانی خود با اعتراض و فریادهای نمایندگان موافق و مخالف بر سر این پیش نویس، به تشنج کشیده شد.

کابینه نتانیاهو با تصویب قانون «لغو برهان معقولیت» بدنبال آن بود که جلوی نظر دیوان عالی رژیم صهیونیستی را درباره مصوبات و انتصابات خود بگیرد و در نهایت این قانون را در کنست به تصویب رساند. این قانون جلوی دیوان عالی این رژیم برای لغو تصمیمات یا انتصابات کابینه را که آن را «فاقد معقولیت» می داند، خواهد گرفت.

تصویب این قانون اولین گام در مسیر کاهش اختیارات دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی است. با توجه به تصویب این لایحه، دیگر دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی حق ندارد تصمیمات کابینه رژیم صهیونیستی و وزرای آن را به بهانه معقول نبودن لغو کند.

پیش بینی می شود که درپی تصویب این قانون، بحران و شکاف در سطح سیاسی و در سطح توده «اسرائیلی ها» و ارتش رژیم صهیونیستی در برهه آینده تشدید شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 0
    سگیونیست پلیددو کار دیگر هست نشستن روی یخ وخودکشی
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
    0 0
    واقعا اگر از ته دل هرکسی به امام زمان پناه ببره راهش روشن میشه حتی ایشان لطفا این پیام را بدون کنایه بهش برسونین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس