بذرپاش

وزیر راه وشهرسازی گفت: پرواز و فروش بلیت چارتر تا رسیدن بازار بلیت هواپیما به آرامش به صورت کامل لغو خواهد شد.

به گزارش مشرق، مهرداد بذرپاش با بیان اینکه در حوزه بلیت تعداد پروازها کاهش نیافته است، گفت:طبق گزارشی که سازمان هواپیمایی کشور ارائه کردند ما ۵ درصد هم افزایش تعداد پروازها را داشته ایم و بنابر دستوری که به سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرده ایم هرچه سریعتر بساط سوداگران و دلالان از بازار فروش بلیت هواپیما باید برچیده شود.

به گفته وزیر راه وشهرسازی، شرکت‌های هواپیمایی خود متضرر اصلی این بازار سوداگرانه هستند و هرچه بلیت گران‌تر در بازارهای غیر رسمی فروخته شود این مبالغ به واسطه‌ها و دلالان می‌رسد و شرکت های هواپیمایی در این حوزه زیان بیشتری خواهند دید؛ بنابراین یکی از اصلی‌ترین اهداف ما برچیدان بساط سوداگران و فروش چارتری است.

او می‌گوید: طبق دستوری که به سازمان هواپیمایی کشوری داده شد باید هرچه سریعتر فروش بلیت چارتر به صورت کامل لغو شود و تنها در برخی از مناطق نفتی و شرکت‌های که اقدام به جابه جایی پرسنل خود می‌کنند به صورت موردی درخواست‌های وجود داشت که به سازمان هواپیمایی در این خصوص دستور بررسی داده شد.

وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: بساط فروش بلیت چارتری تا سامان یافتن بازار بلیت هواپیما تعطیل خواهد شد و سازمان هواپیمایی در این مورد ورود مستقیم خواهد خواهد داشت و هیچ کس حق ندارد از نرخ مصوب بلیت هواپیما عدول کند و در این زمینه نهادهای تعزیراتی هم ورود خواهند کرد.

او گفت: برخی از نابه سامانی‌ها که در بازار فروش بلیت هواپیما ایجاد شد به دلیل رفتار سوداگرانه برخی از شبکه‌های غیر رسمی بوده است، اما اکنون تعداد پروازها در این ایام به هیچ عنوان کاهش نیافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 0
    اره جون خودتون /هر شرکتی ساز خودشو میزنه .فقط بلیطی نیست که بگیریم به مسافرین بدهیم .همه مردم شاکی هستند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس