کد خبر 1511910
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
دهقان: لطیفی در جلسات دولت شرکت می‌کند

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: وزیر دادگستری مسئول نحوه اجرای رأی دیوان عدالت اداری در خصوص ادامه یا قطع همکاری میثم لطیفی با سازمان اداری و استخدامی شد.

به گزارش مشرق، محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: وزیر دادگستری مسئول نحوه اجرای رأی دیوان عدالت اداری در خصوص ادامه یا قطع همکاری میثم لطیفی با سازمان اداری و استخدامی شد.

وی افزود: آقای لطیفی از زمان ابلاغ حکم جدید دیوان عدالت اداری، فعلا بخشنامه یا دستوری را امضا نکرده است اما در جلسات دولت شرکت می‌کند.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا تا زمان اجرای رای دیوان آقای لطیفی سرکار خود خواهند ماند یا خیر، بیان کرد: به محض اینکه حکم صادر شد. آقای لطیفی اقدامی مقابل با رای دیوان انجام ندادند. تصمیمی نگرفتند و امضایی انجام ندادند. حول نحوه اجرای رای باهم در تعامل هستند. در جلسه نیز هستند. بنا بر این شده تا بین وزیر دادگستری و دیوان پیرامون نحوه اجرای رای تعامل صورت بگیرد.

معاون حقوقی رئیس جمهور در ادامه در پاسخ به این پرسش که گفته می شود در خصوص برخی دیگر از اعضای هیات دولت نیز این مسئله وجود دارد و آیا این افراد می روند یا خیر، بیان کرد: این یک بحث شکلی است. در این زمینه نیز با دیوان تفاهم خواهیم کرد. هنوز راجب دیگران شکایتی نشده است اگر شکایتی نیز صورت گیرد بحث شکلی است و نحوه اجرای رای را با دیوان هماهنگ خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس