کد خبر 1511866
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
منچستر هم مشتری امباپه شد

باشگاه بارسلونا خبرهای مربوط به مذاکرات احتمالی با پاری‌سن‌ژرمن را تکذیب کرده است.

به گزارش مشرق، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن در مورد خرید احتمالی امباپه مذاکره خواهند کرد. نشریه اکیپ از اولین خبرگزاری‌هایی بود که این داستان را منتشر کرد، و اخبار در سراسر جهان منتشر شد و بازیکنان بلوگرانا زمانی که در ایالات متحده بودند، با شنیدن این خبر انفجاری از خواب بیدار شدند. اما مدتی بعد، بارسلونا به شایعات پایان داد.

نشریه مارکا تایید کرده که چنین امکانی وجود ندارد و بارسلونا هیچ اقدامی برای جذب بازیکن فرانسوی انجام نداده است. نباید فراموش کرد که تیم کاتالان در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی جدی است. برای سه تابستان، قوانین فیرپلی مالی سیاست نقل و انتقالات باشگاه را تغییر داده که همین موضوع منجر به جدایی مسی در سال ۲۰۲۱ شد. این باشگاه سال گذشته توانست خریدهایی انجام دهد، اما فقط به لطف «اهرم‌های مالی» معروف.

تا به‌ حال بارسلونا در طول پنجره نقل‌وانتقالات تابستان ۲۰۲۳ سه بازیکن به خدمت گرفته، اما نتوانسته قراردادهای جدید که شامل ایلکای گوندوغان، اینیگو مارتینس و اوریول روملئو می‌شود را ثبت کند. در واقع بارسلونا به دلیل مسائل مالی نتوانست قرارداد گولر یا بروزوویچ را امضا کند.

به همه این دلایل، معامله امباپه از نظر اقتصادی غیرممکن است، حتی اگر شامل ارائه بازیکنانی شود تا هزینه‌های مالی را کاهش دهد. در هر صورت بارسلونا نمی‌خواست این شایعه منتشر شود و به سرعت واکنش نشان داد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس