کد خبر 1511598
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کادوی بزرگ مسی به بکام بعد از ۱۱ شکست

چند روز پس از به ثمر رساندن گل پیروزی برای اینترمیامی در اولین بازی، تاتا مارتینو مسئولیت بیشتری را بر شانه لیونل مسی گذاشت.

به گزارش مشرق، اینترمیامی لیونل مسی را پس از اولین بازی هیجان‌انگیزش برای باشگاه به عنوان کاپیتان جدید خود منصوب کرد.

مسی ۳۶ ساله از روی نیمکت آمد تا اولین بازی خود را در روز جمعه در لیگ کاپ مقابل باشگاه مکزیکی کروس آسول انجام دهد. او گل پیروزی را با یک ضربه ایستگاهی در دقیقه آخر به ثمر رساند تا پیروزی ۲-۱ را در حضور هواداران خود در استادیوم DRV PNK رقم بزند. مسی پس از ورود به زمین در نیمه دوم بازوبند کاپیتانی را بست. دی‌آندره یدلین، مدافع سابق نیوکاسل یونایتد پس از تعویض بازوبند را به او داد.

کاپیتان فعلی اینترمیامی «گرگور» هافبک برزیلی است که در دو سال گذشته این سمت را بر عهده داشت. اما او در اوایل این فصل به دلیل مصدومیت تحت عمل جراحی قرار گرفت و تا اواسط سپتامبر قادر به بازی نخواهد بود. و به نظر می‌رسد با آمدن مسی دیگر بازوبند را بر بازو نبندد. سرمربی تیم تاتا مارتینو در کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه به اتلتیک اعلام کرد که زننده گل پیروزی آنها اکنون کاپیتان جدید است.

مسی قبلا در تیم ملی آرژانتین کاپیتان مارتینو بود و در سال ۲۰۱۱ این سمت را از خاویر ماسکرانو دریافت کرد. این مهاجم همچنین پس از جدایی آندرس اینیستا در سال ۲۰۱۸ به مدت سه سال کاپیتان بارسلونا بود و سپس راهی پاری‌سن‌ژرمن شد. در پی‌اس‌جی، مارکینیوس پس از ورود مسی کاپیتان بود. پرسنل کیمپمبه، مارکو وراتی، کیلیان امباپه و سرخیو راموس همگی جایگزینان کاپیتانی کریستف گالتیه بودند. بارسلونا که در تابستان امسال به دنبال بازیکن سابق خود بود، آماده بود تا مسی را دوباره با جدایی بوسکتس کاپیتان خود کند. و حالا اینترمیامی او را رهبر تیم خود کرد.

این تصمیم تأثیر فوری او را در جلب احترام هم‌تیمی‌هایش نشان می‌دهد و مربی به آسانی او را رهبر تیم دانست. رابرت تیلور در مورد تغییری که مسی در چند هفته اخیر داشت به نشریه ایندیپندنت گفت: «شگفت‌انگیز است، عالی است، من هیجان‌زده هستم. او آمد و انرژی زیادی به تیم آورد. او همیشه در تمرینات و بازی‌ها تصمیمات درستی می‌گیرد، به همین دلیل خیلی خوب است. تماشای آن ضربه ایستگاهی و کیفیتی که او برای تیم به ارمغان می‌آورد باورنکردنی است.» مسی همچنین با تقدیم پیروزی اینتر به هم‌تیمی خود، ایان فری، که در جریان بازی مصدوم شد، رهبری قدرتمندی را از خود نشان داد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس