اندیشکده صهیونیستی: ارتش اسرائیل در خطر انحلال قرار دارد

اندیشکده صهیونیستی نوشت، در بحبوحه افزایش تهدیدها در جبهه‌های مختلف، توقف خدمت نظامیان پایه‌های ارتش را تضعیف کرده است.

به گزارش مشرق، یک اندیشکده صهیونیستی روز سه شنبه نوشت، توقف خدمت نظامیان پایه‌های ارتش را تضعیف کرده و این به از بین رفتن بازدارندگی (رژیم) اسرائیل و تضعیف اقتصاد منجر می‌شود.

اندیشکده «مطالعات امنیت» رژیم صهیونیستی در تحلیلی نوشت که ارتش رژیم صهیونیستی در خطر انحلال قرار دارد و این (رژیم) اسرائیل را به سمت یک ارتش ضعیف و متزلزل سوق می‌دهد ومعادله بازدارندگی منطقه‌ای را به خطر می‌اندازد.

این اندیشکده در بخشی از این تحلیل نوشت: «همه این‌ها در بحبوحه افزایش تهدیدها در جبهه‌های مختلف اتفاق می‌افتد. ما فورا خواستار توقف فوری قوانین یکجانبه هستیم و در عوض، اصرار داریم که تغییرات از طریق یک اجماع گسترده دنبال شود.»

این اندیشکده که پیشتر نیز در مورد اصلاحات قضایی هشدار داده بود، خاطرنشان کرد که مضرات امنیتی به واقعیت تبدیل شده و این پایه‌های ارتش را تضعیف می‌کند. این امر بازدارندگی (رژیم) اسرائیل را از بین می‌برد، به بخش فناوری پیشرفته آسیب می‌رساند و باعث تضعیف اقتصاد می‌شود.

بحران در فلسطین اشغالی و علیه رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد به طوری که سازمان پزشکان کارورز این رژیم از اعتراض به اصلاحات قضایی و اعتصاب روز سه‌شنبه خبر داد.

سازمان پزشکان کارورز اعلام کرد ۷۳ درصد از پزشکان کارورز از اعتراض به اصلاحات قضایی و اعتصاب روز سه‌شنبه حمایت خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، در اعتراض به طرح جنجالی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی هزاران نظامی این رژیم اعلام کرده‌اند که به خدمت در ارتش به عنوان نیروی ذخیره پایان خواهند داد.

خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی برای اکثر مردان اجباری است. پس از اتمام خدمت سه ساله، بسیاری از آن‌ها تا ۴۰ سالگی یا بالاتر به خدمت به عنوان نیروی ذخیره ادامه می‌دهند. نیروهای ذخیره مجموعه مهمی از نظامیان را تشکیل می‌دهند که نقش مهمی در تقویت ارتش ایفا می‌کنند. معترضان می‌گویند که نمی‌خواهند در مکانی که به سمت دیکتاتوری پیش می‌رود، خدمت کنند.

پارلمان رژیم صهیونیستی بعد از ظهر دوشنبه علی‌رغم اعتراض گسترده احزاب اپوزیسیون به حذف اصل «عدم معقولیت» رای داد. این اصل با رای مثبت ۶۴ عضو پارلمان به تصویب رسیده و نمایندگان اپوزیسیون جلسه را تحریم کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    1 0
    فروپاشی از درون رژیم جعلی اسقاطیل حال وروز خانه عنکبوت خیلی دیدنی شده
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 0
    زمان حمله نظامی همه کشورهای اسلامی به اسرائیل فرا رسیده، نباید این فرصت را از دست داد.
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 0
    چیزی که برای خیلی ها قابل باور نبود آمریکا هم همینجور 7وار میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس