کد خبر 1511726
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
لحظه شماری برای انفجار بمب نقل‌وانتقالات در تبریز؛ ستاره سابق استقلال در یک قدمی تراکتور

باشگاه تراکتور در آستانه انفجار بزرگ‌ترین بمب نقل‌وانتقالات در تبریز قرار دارد و پیج رسمی باشگاه نیز با انتشار یک پست خبر از جذب یک ستاره داد.

به گزارش مشرق، باشگاه تراکتور تا به اینجا فصل نقل‌وانتقالات عملکرد نسبتا خوبی داشته و ۱۰ بازیکن را به خدمت گرفته است.

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی، مهدی شیری، سیامک نعمتی، آلوارو خیمنز، عارف آغاسی، سید مهدی حسینی، علی شجاعی و محمد نادری بازیکنانی هستند که فصل جدید با لباس تراکتور به میدان می‌روند.

البته علی شجاعی بازیکن فصل گذشته نساجی مازندران که در نقل‌وانتقالات پیش فصل با عقد قرارداد ۲ ساله راهی تراکتور شد، در آستانه جدایی از جمع تبریزی‌ها قرار دارد.

تراکتور در آستانه انفجار بزرگ‌ترین بمب نقل‌وانتقالات در تبریز قرار دارد و پیج رسمی باشگاه نیز با انتشار یک پست خبر از جذب یک ستاره داد.

بیشتر بخوانید:

پایان ماجرای بازگشت حسین‌زاده به استقلال +عکس

حالا اما شنیده‌ها حاکی از این خواهد بود که امیرحسین حسین‌زاده، بازیکن ایرانی شارلروای بلژیک با باشگاه تراکتور به توافق نهایی رسیده است.

حسین‌زاده که یکی از عوامل قهرمانی استقلال در فصل ۰۱-۱۴۰۰ به حساب می‌آید، مدنظر جواد نکونام بود اما استقلال نتوانست این بازیکن را به خدمت بگیرد و تراکتور موفق شد با شارلروا بر سر خرید دائمی حسین‌زاده به توافق برسد و به زودی این انتقال بزرگ رسما اعلام خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    2 0
    پول یامفت این تیمهای صنعتی ،انهارا هار فوتبالیستها کرده ولی دریغ از بی پولی تیمهای دولتی پرسپولیس واستقلال که اه دربساط ندارند
    • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
      0 0
      تراکتور خصوصی است هر چقدر دلش میخواد هزینه می کنه به کسی هم ربط نداره اما استقلال پرسپولیس سپاهان که از بیت المال هزینه می کنند باید حساب بدن
  • اکبر IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    0 0
    عبدل معدل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس