کد خبر 1511493
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
گرما

توده هوای گرم طی پنج روز آینده همچنان در سایر مناطق کشور استقرار داشته و تغییرات قابل ملاحظه دمایی در آن پیش بینی نمی‌شود.

به گزارش مشرق، امروز، به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شمال آذربایجان غربی،شمال آذربایجان شرقی جنوب شرق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

در سواحل دریای خزر و شمال، اردبیل نیز رگبار پراکنده پیش بینی می شود. چهارشنبه در شمال آذربایجان غربی شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات هرمزگان رگبار پراکنده و در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید رخ میدهد رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید پنجشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان ادامه یافته و در ارتفاعات جنوب کرمان، جنوب شرق فارس و شمال خراسان شمالی نیز رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

جمعه در جنوب شرق فارس و ارتفاعات هرمزگان و شنبه در استانهای ساحلی دریای خزر و اردبیل رگبار پراکنده رخ میدهد و در سایر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

طی سه روز آینده در مناطقی از شمال شرق، شرق مرکز و دامنه های جنوبی البرز سرعت وزش باد افزایش یافته که در مناطق مستعد با خیزش گردوخاک نیز همراه خواهد بود.

در همین مدت انتقال گردوخاک از سوی عراق به نوار مرزی استان های واقع در غرب و جنوب غرب دور از انتظار نیست.

گفتنی است پنجشنبه و جمعه دمای هوا در استانهای ساحلی دریای خزر و مناطقی از شمال غرب بطور محسوسی افزایش می یابد.

همچنین توده هوای گرم طی پنج روز آینده همچنان در سایر مناطق کشور استقرار داشته و تغییرات قابل ملاحظه دمایی در آن پیش بینی نمی شود.

دریای خزر سه شنبه و چهارشنبه تنگه هرمز از سه شنبه تا پنجشنبه و شرق دریای عمان نیز طی پنج روز آینده مواج است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس