کد خبر 1511461
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۳

به گزارش مشرق، یکی از فعالان توئیتری در صفحه خود با اشاره به ایام محرم و ایام عزاداری برای سیدالشهدا (ع) نوشت:

زمانی مردم به هیئت ها میرفتند تا بر مصائب حسین(ع) گریه کنند؛ امروز اما ماجرا فراتر از یک عزاداری ساده است! ملت به هیئت و مراسم عزای حسین بن علی (ع) میروند تا گریه کنند بر اینکه چرا نبودند در عاشورا تا امامشان را یاری کنند؛ اشک میریزند برای غیبت آن دست منتقمی که قرار است….

بزودی ظهور کند و فریاد «الا یا اهل العالم، انا الصّمصام المنتقم» سر دهد؛ اشک میریزند بر تمام مظلومان عالم و تمام کودکان بی گناهی که به خاک و خون کشیده میشوند و داغ علی اصغر حسین را تداعی میکنند؛ اشک میریزند برای خونهای به ناحق ریخته شده، سرزمینهای استعمار شده، ظلمی که فراگیر شده، و کفری که زمین را در برگرفته است؛ امروز از هیئتهای عزاداری، صدای مبارزه با استکبار به گوش میرسد، صدای انتقام از یزیدها و شمرهای زمانه! صدای شور آمیخته با شعور عاشقان حسین(ع)!

و این همان چیزی است که دشمنان شیعه از آن واهمه دارند و لشکر یزیدی خود از وهابی و بهایی و برانداز گرفته تا عجوزه های رسانه ای لندن نشین را به صف کرده اند تا با این عشق و شور و شعور مقابله کنند!

صدای جیغ های بنفش شان را میشنوید؟

موکبها را به آتش میکشند؛ مداحی و مداح و سینه زنی را تمسخر میکنند؛ نذری دادن را زیر سؤال میبرند؛ و هزار بهانه دیگر تا شاید اندکی آتش حقد و کینه شان را فرونشانند؛ اما چه باک! این عشق مگر خاموش شدنی است؟

هر چه میگذرد، تکامل یافته تر و پخته تر میشود؛ لشکر بچه شیعه هایی که با فریاد یا حسین، در میدانهای نبرد همیشه پیروز بوده اند، در حال فراگیر شدن است؛ دنیا دیگر ندای حق امام غریبمان را شنیده و کوتاه نمی آید، گواه این ادعا هم لشکر میلیونی اربعین است؛ لشکری که راه ظهور را هموار میکند؛ لشکر صاحب الزمانی عشاق حسین(ع)!

این بصیرت، این تفکر، این شعور میرود تا مرزها را فتح کند؛ میرود تا آزادی قدس؛ تا برپایی نماز عشق در بیت المقدس؛ میرود تا آمدن منجیِ منتقم امام تشنه لب؛ میرود تا ظهور

 امروز ماجرا فراتر از یک عزاداری ساده است!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ایران قوی IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    6 3
    احسنت.
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    4 1
    احسنت
  • سید IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    6 3
    کینه ورزان به شیعه و مخالفان عزاداری برای امامان شیعه و از جمله مراسم عزاداری در ماه های محرم و صفر مصداق همان کسانی هستند که به فرموده خداوند متعال در کتاب وحی، می خواهند نور خدا را با فوت کردن خاموش کنند!!!!!
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    0 1
    آتش زدنها به گفته رییس جمهور احمدی نژاد کار همون ارازل واوباشی بوده که سازمان دهی شده بودن
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    7 1
    امام مهدی ظهورکنند باحکومت رباخورای نجومی بگیروتواب گراهای پیاده روبشدت مقابله میکنن
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    4 1
    عالی بود
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    4 3
    عاشورا و اربعین قراره بستر ظهور امام زمان فراهم کنن پس باید هرچه باشکوه تر برگزار شود
  • FR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    1 0
    عالی بود سلام بر حسین و حسینیان عالم
  • ایرانی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۳
    1 0
    دست به نقد باید حامی وگوش به فرمان فرزند امام حسین یعنی رهبر عزیزمان باشیم امروز علم دین به دست این سیدجلیل القدر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس