کد خبر 1510964
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
پزشکان در قلب نتانیاهو دستگاه کار گذاشتند

تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی گزارش داد که سفر نتانیاهو به دو کشور قبرس و ترکیه به دلیل شرایط نامساعد جسمانی وی به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش مشرق، منابع عبری امروز یکشنبه گزارش دادند در پی عمل جراحی روز گذشته بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در راستای کار گذاشتن دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب، سفر وی که قرار بود در روزهای آینده به مقصد قبرس و ترکیه انجام شود، به حالت تعلیق درآمده است.

وضعیت نتانیاهو شامگاه گذشته مجدداً نامساعد شد که منجر به انتقال وی به بیمارستان شیبا در منطقه تل هشومیر شد.

پزشکان معالج نتانیاهو صبح امروز یکشنبه از وضعیت پایدار جسمانی وی پس از کار گذاشتن یک دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب خبر دادند.

بنابر اعلام کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نتانیاهو همچنان تا عصر امروز تحت مراقبت‌های پزشکی قرار خواهد داشت و طی این مدت «یاریو لیوین» وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی ماموریت‌های نخست‎وزیری را برعهده می‌گیرد.

نتانیاهو شب گذشته پس از عملیات جراحی کارگذاشتن دستگاه تنظیم کننده قلب در پیامی تصویری از بیمارستان گفت: هفته گذشته پزشکان دستگاهی هشدار دهنده در قلبم کار گذاشتند که شامگاه شنبه هشداری صادر کرد، پس از آن به توصیه پزشکان دستگاه تنظیم کننده ضربان در قلبم کار گذاری شد و حالم بسیار بهتر شده است.

گفتنی است نتانیاهو در روزهای اخیر به دلیل تشدید اعتراضات و اعتصابات در اراضی اشغالی علیه طرح اصلاحات قضایی‌اش با فشارهای شدیدی روبرو شده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 0
    رجب التماس کن که به تعویق نیندازه، عموزادتم برات کلاس میگذاره بدبخت منافق.
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 0
    بیچاره اردوغانه احمق چقد چشم به راه بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس