زلنسکی

رسانه‌های آمریکایی به نقل از برخی مقامات گزارش دادند که دولت آمریکا از درخواست‌های مکرر رئیس جمهور اوکراین و عدم قدردانی او خسته شده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های آمریکایی به نقل از برخی مقامات که نخواستند نامشان فاش شود، گزارش دادند که دولت آمریکا از درخواست‌های ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین و عدم قدردانی او از کمک‌های غرب به اوکراین خسته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، رسانه‌های آمریکایی به نقل از منابع بسیاری نوشتند که جو بایدن، رئیس‌ جمهور آمریکا در طی گفت‌وگوی تلفنی با زلنسکی، پس از ادامه فهرست کردن درخواست‌ها در پاسخ به بسته دیگری از کمک‌های غربی، «حوصله خود را از دست داد و فریاد زد که زلنسکی باید قدردانی بیشتری از کمک‌هایی که میلیاردها دلار تخمین زده می‌شود، نشان دهد».

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، یک مقام ارشد پنتاگون گفت: "زلنسکی مانند یک بچه لوس و بداخلاق رفتار می‌کند که به هر چیزی که می‌خواهد می‌رسد و این هنوز کافی نیست. بسیاری از مقامات دولت آمریکا و بسیاری از شهروندان ما از اقدامات او به ستوه آمده اند. "

به گفته همین منبع، تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها می‌خواهند حمایت از کی‌یف محدود شود.

پیش از این، بن والاس، وزیر دفاع انگلیس گفته بود که اوکراین باید بیشتر قدردان کمک‌های غرب باشد. در پاسخ، زلنسکی به طعنه گفته بود که او می‌تواند هر روز صبح از والاس تشکر کند.

اظهارات بن والاس سبب اختلاف در هر دو دولت انگلیس و اوکراین شده است.

اوچند روز بعد از اظهاراتش که در رسانه‌های جهان از جمله انگلیس بازتاب گسترده‌ای داشت، اعلام کرد بزودی از سمتش استعفا می‌کند.

پس از آن وادیم پریستایکو، سفیر اوکراین در انگلیس از اظهارنظر ۱۳ جولای زلنسکی انتقاد کرد و طعنه او را ناسالم خواند و باعث شد رئیس جمهور اوکراین او را از سمت خود برکنار کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    4 0
    زلنسکی خواجه ای را ماند که بر الاغی لنگ سوار شده و به جنگ پیل سواران رزم آور رفته باشد!!!!!!!!!!
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      3 0
      زلنسکی کوکائینی میگه: همسایه ها یاری کنین تا من شوهرداری کنم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس