کد خبر 1510815
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰
سیتی جانشین سیلوا را انتخاب کرد؛ ستاره افعی‌ها در راه منچستر

باشگاه منچسترسیتی در صورت جدایی برناردو سیلوا، نیکولو بارلا ستاره اینترمیلان را جانشین او می‌کند.

به گزارش مشرق، گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده برناردو سیلوا در تابستان امسال افزایش یافته است و این ملی‌پوش پرتغالی به شدت مورد علاقه پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد و به نظر می‌رسد سیلوا به روزهای آخر خود در منچسترسیتی نزدیک شده است.

بارسلونا نیز علاقه‌مند به جذب سیلوا است اما کاتالان‌ها می‌دانند که برای خرید این ستاره پرتغالی باید یکی از ستاره‌های خود را با قیمت مناسب به فروش برساند تا بتواند هزینه‌های خرید او را به‌دست بیاورد. با این تفاسیر بحران مالی بارسلونا، این قرارداد را غیرعملی می‌کند.

از طرفی باشگاه منچسترسیتی به پیشنهادی کمتر از ۸۰ میلیون یورو فکر نمی‌کند، به این دلیل که سیلوا تا سال ۲۰۲۶ با سیتیزن‌ها قرارداد دارد

برنده سه گانه فوتبال اروپا خود را برای آینده‌ای بدون سیلوا آماده می‌کند و نیکولو بارلا را به عنوان جانشین این بازیکن انتخاب کرده است. این ملی‌پوش ایتالیایی به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های مرکزی اروپا رشد کرده است و عملکرد درخشانی در لیگ قهرمانان اروپا به نمایش گذاشت تا پپ گواردیولا به یکی از طرفداران بزرگ این بازیکن تبدیل شود.

سیتی مایل است پیشنهاد وسوسه‌انگیزی برای بارلا به به ارزش ۱۲۰ میلیون یورو ارائه دهد و بعید به نظر می‌رسد که اینتر این پیشنهاد را رد کند.

افعی‌ها هیچ برنامه‌ای برای فروش ستاره خود ندارند، اما یک پیشنهاد سودآور می‌تواند موضع آنها را تغییر دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس