کد خبر 1510802
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲
روزنامه کیهان

گفت: همین اجق وجق‌ها که به شادی مردم در عید غدیر اعتراض می‌کردند، حالا با شروع محرم و عزاداری ده‌ها میلیونی مردم در سراسر کشور، اعتراض می‌کنند که چرا مردم را به‌ گریه و عزاداری کشانده‌اید؟!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت‌: بعد از حماسه بزرگ میهمانی ۱۰کیلومتری غدیر در تهران و ابراز شادی ده‌ها میلیون ایرانی شیفته حضرت امیرالمومنین علیه‌السلام در سراسر کشور، شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال که تحت مدیریت موساد اداره می‌شود و برخی از غربگرایان، زبان به اعتراض گشودند و گفتند این شادی چه معنایی دارد؟! و ادعا کردند که میهمانی۱۰ کیلومتری دولتی بوده است!

گفتم: اولاً عشق به حضرت امیر علیه‌السلام با جان و دل مردم ایران آمیخته است و ثانیاً وقتی دولت می‌تواند ده‌ها میلیون انسان را در یک روز مشخص به میدان بیاورد، نشانه آن است که مردمی‌ترین دولت تاریخ است.

گفت: همین اجق وجق‌ها که به شادی مردم در عید غدیر اعتراض می‌کردند، حالا با شروع محرم و عزاداری ده‌ها میلیونی مردم در سراسر کشور، اعتراض می‌کنند که چرا مردم را به‌ گریه و عزاداری کشانده‌اید؟! بگذارید مردم شاد باشند!

گفتم: یارو برای معالجه رفیقش که خیلی پرت و پلا می‌گفت به پزشک مراجعه کرد. دکتر بعد از معاینه چندتا قرص و آمپول تجویز کرد. یارو پرسید؛ آقای دکتر! غذا چی بخوره؟ چی نخوره؟! دکتر گفت؛ هرچی دلش میخواد بخوره ولی فقط فلان نخوره!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    1 1
    احسنت
  • سید IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    1 1
    امان از اصلاح طلبان و رفقای براندازشان که اتفاقاً فقط همان فلان را می خورند و نه هیچ چیز دیگر !!!!!!!!!!
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
      0 0
      افرین خوب گفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس